Liczba postów: 23
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
0
Witam
koledzy jak poradzić sobie z tymi błędami:
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
1 Fault Found:
01379 - Interior Monitor Switch (E183)
28-00 - Short to B+
1 Fault Found:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
dodam że n75 wymienione,turbo było czyszczone w czerwcu i bardzo często odłącza turbo przy zmianie biegu z 3 na 4 i ok 3tys. obr. (może to tylko przypadek ale mam tak ok. 70% wyłączeń) czujnik temp. oleju ma 3 miesiace
Liczba postów: 206
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2014
Reputacja:
0
1379 Włącznik nadzoru wnętrza pojazdu - E183
Możliwe rozwiązania:
Sprawdź okablowanie i połączenia / naprawy
Sprawdź (bloki pomiarowe) / wymienić (E183)
Niestety nie podają jakie bloki pomiarowe sprawdzić i gdzie ten włącznik się znajduje.
00562 Czujnik temperatury i poziomu oleju G266
Możliwe rozwiązania:
Sprawdzić / wymienić bezpiecznik
Sprawdź okablowanie i połączenia / naprawy
Sprawdź (bloki pomiarowe) / wymienić (G266)
U mnie pojawia się ten błąd przy rozładowanym akumulatorze po skasowaniu go już się nie pojawia.
17965 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża
Możliwe przyczyny:
Nieszczelne połączenia przewód
Nieszczelne przewody podciśnieniowe
Uszkodzony zawór elektromagnetyczny do kontroli ciśnienia doładowania (N75)
Turbo nie działa prawidłowo (brudne lub uszkodzone).
MAP Sensor (G71) wadliwy
Jeżeli N75 sprawny to zaczął bym od sprawdzenia podciśnienia.
ALHAMBRA Sport 1.9 TDI AUY