Liczba postów: 829
Liczba wątków: 82
Dołączył: Feb 2014
Reputacja:
11
Koledzy - nie to żebym nie lubił mieć lekkiego zapasu pod nogą, nawet jeśli go nie używam - tak niezależnie od tłustości paliwa, turba itp. zapytam nieco przekornie czy [...] nadaje się na ścigacza
Prawdę swą należy mówić głośno, nie schlebiając ani rzeczom, ani wypadkom, ani stosunkom, ani ideom - St. Żeromski
- Pozdrawiam - moja www - kontaktować się ze mną proszę przez e-mail
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
(31-12-2014, 16:49)ARTUROO26 napisał(a): Heh nie kupuj diesla :-) z klekota scigacza nie zrobisz Kiedyś dawno temu to mogłeś tak powiedzieć ale w dzisiejszych czasach te powiedzenie traci sens. Popatrz na Paryż Dakar kiedyś królowały benzyny o turbognojku nikt nawet niechciał słyszeć a teraz odwrotnie.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 305
Liczba wątków: 7
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
To się zgadza, ale klekot pozostał jakoś nie lubię diesli
seat alhambra 1,8T
Liczba postów: 39
Liczba wątków: 9
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
No tak zostaje mi do wyboru 2,3 galaxy no i klekot zobaczymy co się trafi.
2,8 raczej odpada za dużo pali a gazu nie zamontuje nie mam przekonania do gazu(bez urazy dla posiadaczy)
Liczba postów: 246
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
cóż, ja tez nie miałem, a mam juz kolejnego gazownika.
ja tam wolę dużą benzynę i gaz, niż jeżdzić klekotem czy dziwnym 4 cylindrowym silnikiem, aczkolwiek 2.3 to piątka rzędowa.
czy pali dużo, ja latam w 99% trasa i jak nie było gazu, to spalał tak w granicach 9-12 litrów benza, nie ma tragedii.
Liczba postów: 1,178
Liczba wątków: 71
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
7
(31-12-2014, 16:49)ARTUROO26 napisał(a): Heh nie kupuj diesla :-) z klekota scigacza nie zrobisz
Dodać mocy, to nie to samo, co zrobić ścigacza.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
(01-01-2015, 13:28)Sigma_74 napisał(a): aczkolwiek 2.3 to piątka rzędowa.
Ciekawe, ciekawe. mysle ze to jednak 4-garowiec.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 246
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
01-01-2015, 15:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-01-2015, 15:02 przez Sigma_74.)
ale to wciąż 1.8T, troszkę za mały silnik do tej budy.
ja przymierzam sie do zmiany na Grand 3.3 lub 3.8 L, ale toyota sienna lub honda oddysey spędza mi sen z powiek, ale to mało popularne autka u nas niestety ;( .
w tym roku zamienie na większą V6
apropo spalania, to w wigilię gdzie wiało jak jasna .... naprawdę, nawet 204 konny smok nie dawał rady spalanie 17 litró gazu, prędkośc tempomatowa 130 km/h, ale w niedzielę w trakcie powrotu już 13,5 L gazu z ta samą prędkością, tragedii nie ma.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
(01-01-2015, 15:00)Sigma_74 napisał(a): toyota sienna lub honda oddysey spędza mi sen z powiek, ale to mało popularne autka u nas niestety ;( .
w tym roku zamienie na większą V6
ta Sienna jest piękna, choć dwa dni temu miałem okazje przejechać się Sharanem 2.0 TSI i powiem wam że jeśli miał bym kupić europejską benzynę w wanie to jest to.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 234
Liczba wątków: 20
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
2
01-01-2015, 22:14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-01-2015, 22:17 przez szparag86.)
(01-01-2015, 14:08)stasio59 napisał(a): witam no macie racje ale dizluch ma dobry moment obrotowy troszkę moda i prawie nie odbiega dużo od benzynki dobry na mody jest silnik 1.8 t ma duży zapas mocy troszkę podłubać i można naprawdę zrobić nie złe autko jeśli ktoś zainteresowany kolega ma do sprzedania vw sharana 1.8 t czuć jest tą moc w tym autku
stasiu ten sharan kolegi to chyba coś nie teges, tyle czasu już go proponujesz i jakoś klienta nie ma, a cena wcale nie jest zbyt wysoka....
co do podnoszenia mocy, to w dzisiejszych czasach tylko diesel, żeby cokolwiek wydobyć z benzyny a zwłaszcza wolnossącej to już koszty ida w grube tysiące, i wiąże się to z reguły z uturbieniem, zmiana gratów na kute, odprężaniem, rozwiercaniem bloków itd, nie zrobi się większości tych rzeczy samemu ani w pierwszym lepszym warsztacie u Pana Henia, co dodatkowo znacząco podnosi koszty, nie wspomnę już o znacznym obniżeniu trwałości takiego benzynowego silnika.
|