Liczba postów: 585
Liczba wątków: 14
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
1
14-07-2018, 23:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-07-2018, 23:52 przez DDiablo.)
Może jednak nie zaprogramowałeś? Ostatnio przy wymianie skrzynki też się bawiłem z programowałem pilota, ale po dokładnym przeczytaniu instrukcji poszło za 2 razem. Jak z kluczyka otwiera i zamyka to na bank musi działać.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
Witam.
Przecież w oryginale moduł centralnego zamka znajduje się pod fotelem kierowcy, w pierwszych wersjach, potem był zintegrowany z modułem centralnej elektryki więc jeśli masz jakiś osobny moduł koło bezpieczników tzn., że masz dokładany i nie zaprogramujesz pilota metodami, jak oryginał, no chyba, że masz centralny w module tylko źle to ująłeś, to po pierwsze, po drugie, to że kontrolka świeci na kluczyku oznacza tylko tyle, że styki zwierają ale nie wiemy z jakim "skutkiem", wystarczy że miedź na polu styku płytki drukowanej będzie wytarta i będzie powodowała przerwy w zasilaniu/zniekształcanie sygnału. Trzeba rozebrać kluczyk i przelutować/zalutować wszystko na nowo, to jest najczęstsza usterka.
Pozdrawiam
Liczba postów: 585
Liczba wątków: 14
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
1
99 rok to już ma w bezpiecznikach tak jak po lificie.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce