Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1.9 tdi 1Z spadek mocy
#1
Witam. Małe pytanko do znawców.
Przy około 100km/h łapie spadek mocy. Po odpuszczeniu gazu i ponownym dodaniu ciągnie znowu ale tylko przez chwilkę i znowu spadek mocy tak jak by wchodził w stan awaryjny. Z przyczepą dzieje się tak przy około 90km/h. Im większe obciążenie tym przy mniejszej prędkości się tak dzieje. Z przyczyny zatarcia się musiałem wymienić silnik. Dawcą był golf3 . Przed przekładką golf był na chodzie wiec mogłem go sprawdzić. Silnik w super stanie. Normalnie cukierek. Przerzucony wraz z całym osprzętem. Jazda próbna i wielkie rozczarowanie. Spadek mocy jaki był na poprzednim silniku taki sam jest na tym pomimo że w golfie chodził jak marzenie. Przełożony z całym osprzętem wiec CO JEST PRZYCZYNĄ?????
Odpowiedz




#2
Może pomieszałeś wężyki podciśnienia. Zawór sterujący turbo został twój czy brałeś z golfa??
Odpowiedz
#3
Został mój. Wężyków nie przekładałem.
To może być przyczyną zamiana wężyków?
Odpowiedz
#4
Oczywiście jak najbardziej. Nawet mała nieszczelność może powodować takie cuda.Luknij na ten zaworek i wężyki co idą do niego.
[Obrazek: attachment.php?aid=3180]
Odpowiedz
#5
Dzięki. Jutro popatrzę i dam znać.
Odpowiedz
#6
Tu masz schemat podłączenia wężyków:
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...2#pid62912
[Obrazek: Season_5_cast_banner.jpg]
Odpowiedz




#7
(10-11-2014, 12:16)moherydz napisał(a): Tu masz schemat podłączenia wężyków:
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...2#pid62912
Wlasnie mialem podpowiedziec koledze tomtomkaz aby zlapal kontakt z Toba bo na pewno bedziesz mial ---a tu prosze. Jestes niezawodny Andrzeju Shy
Odpowiedz
#8
Dzięki koledzy. Po głębszym przyjrzeniu się wężykom to wszystkie do wymiany i oczywiście nie właściwie podłączone. Wymienię i dam znać co będzie.
PozdroShy
Wężyki wymienione i podłączone prawidłowo. Nie przyniosło to żadnych zmian.
Czy zaworek w przypadku zatrzymania się w pozycji otwarcia ciśnienia na turbinę powoduje to, że turbina daje cały czas na max i przy zbyt dłużym ciśnieniu sterownik przełącza w tryb awaryjny?
Odpowiedz
#9
Nie bardzo zrozumiałem, sprawdź N75 według tego opisu:
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...2#pid63432
[Obrazek: Season_5_cast_banner.jpg]
Odpowiedz
#10
Chodzi mi o to że jak ciśnienie nie idzie na gruchę turbiny bo zaworek nie puszcza, to po wytworzeniu przy wyższych obrotach silnika nadmiernego ciśnienia przez turbinę, silnik wchodzi w stan awaryjny. I stąd ten spadek mocy...
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  1.9 tdi AFN brak mocy, logi edhar 5 1,761 21-03-2021, 13:54
Ostatni post: Bogos
  Spadek wolnych obrotów kalamb 4 1,822 09-05-2020, 20:53
Ostatni post: wesol
  TDI - brak mocy fidamek 121 102,979 30-04-2019, 22:28
Ostatni post: Thepantis
Sad 1.9 TDI 115KM - brak mocy przy niższych obrotach auto24auto 34 18,769 08-11-2018, 15:18
Ostatni post: rysiekr
  1,9 TDI - 101KM szarpie na luzie, w trakcie jazdy i brak mocy marecki_name 9 3,721 17-05-2018, 10:07
Ostatni post: marecki_name
  Brak mocy po wymianie rozrządu alilee 50 39,181 21-10-2017, 11:06
Ostatni post: mamwi
  Szarpnięcia, przydławienie mocy 2.0tdi danygo 9 7,983 22-04-2017, 21:15
Ostatni post: krokodyl901
  Pomoc brak mocy, lokalizacja wezyka 1.9 tdi xoxo 8 4,317 09-01-2017, 21:24
Ostatni post: PabloLG
  Całkowity brak mocy mariockr 9 5,648 06-07-2016, 20:57
Ostatni post: mamwi
  Brak mocy, check engine, ciężko pali 1.9TDI Alhambra 07 Dawidos01111 5 5,264 13-06-2016, 12:07
Ostatni post: ULTRA

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości