Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dwie butle LPG
#11
Wlasnie nie w bagazniku a w podwoziu. Po mojemu w benzynowcu na lpg nie ma potrzeby posiadania baku PB na 70 litrow czy wiecej. Wystarczy miec ze 20 i po sprawie. Meijsca sie wtedy zrobi tyle ze ba LPG mozna wstawic jeden ale duzo wiekszy i posiadac normlane kolo zaposowe. Juz pare razy sie przekonalem ze zapas musi byc zadne tam spreje do psikania w kolo itp sprawy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#12
Mam u siebie dużą butlę 80L,ale kończy mi się ważność. Nie wiem czemu ,ale tankuję na stacji całe 80L ( na pusto )i wystarcza mi to na 550km jazdy głównie po autostradzie przy różnych prędkościach.
Teraz będę miał 60L i na wiele to mi nie wystarczy. Obecnie dziennie robię 216km.
Jeśli wleję 80% to z wyliczeń wyjdzie 48L - codzienne tankowanie przy 14L/100 .
Myślałem o wyrzuceniu koła zapasowego i zastosowania właśnie jakiegoś sprayu do uzupełnienia w przypadku kapcia. Jednak jak czytam poprzedni post to taka opcja nie ma sensu.
Nie mam czasu na legalizację a szkoda ,bo 80L to fajna pojemność na taki silnik.
Ma ktoś pomysł na druga butlę ?
Obecnie :
VW Sharan 97r. 2.8 vr6 Pb/lpg
VW T4 95r. 2.4d aab
VW t4 93 2.5 acu
Toyota Rav4 00r 2.0 pb/lpg
Seicento 98 1.1
Odpowiedz
#13
A nie możesz kupić taką samą jak masz teraz? przekładasz swoje zawory i pływaki i dalej będziesz miał 80L LPG
klaustrofobia: czyli lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami.
np.:
Idę do sklepu po piwo i boje się że będzie zamknięte.
Odpowiedz
#14
(27-03-2018, 21:36)maajaaost napisał(a): Mam u siebie dużą butlę 80L,ale kończy mi się ważność. Nie wiem czemu ,ale tankuję na stacji całe 80L ( na pusto )i wystarcza mi to na 550km jazdy głównie po autostradzie przy różnych prędkościach.
Teraz będę miał 60L i na wiele to mi nie wystarczy. Obecnie dziennie robię 216km.
Jeśli wleję 80% to z wyliczeń wyjdzie 48L - codzienne tankowanie przy 14L/100 .
Myślałem o wyrzuceniu koła zapasowego i zastosowania właśnie jakiegoś sprayu do uzupełnienia w przypadku kapcia. Jednak jak czytam poprzedni post to taka opcja nie ma sensu.
Nie mam czasu na legalizację a szkoda ,bo 80L to fajna pojemność na taki silnik.
Ma ktoś pomysł na druga butlę ?

Wiesz czemu tankujesz cale 80 litrow ...
Bo jakiś debil wyciagnal zawor bezpieczeństwa w butli i lejesz teraz po sam korek problem się zrobi jak zalejesz do pelna i zostawisz auto w gorącym klimacie i gaz się rozpręży i nie będzie miaj miejsca w butli , grozac rozsadzeniem zbiornika
nie tankuj pod korek jak nie masz zamiaru jechać w trase zostaw zawsze poduszke powietrzna w zbiorniku ....
Odpowiedz
#15
(27-03-2018, 21:36)maajaaost napisał(a): Obecnie dziennie robię 216km.
mimo, że sam od zawsze tylko na LPG... to przy takich przebiegach kupił bym TDI...

W moim przypadku tankowanie raz w tygodniu akceptuję.
Ale gdybym miał to robić częściej to .... to bym podziękował Wink
Odpowiedz
#16
Oj tam, mnie zaczyna irytować jak zaczynam tankować co 4 godziny :-)
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Odpowiedz




#17
Akurat przebywam za granicą , gdzie mieszkam i jeżdżę.
Najtańsza benzyna to 1,38e a gaz 0.59e - taka różnica.
Przy zmianie z 80L na 60L to już trzeba będzie tankować codziennie.
Obecnie :
VW Sharan 97r. 2.8 vr6 Pb/lpg
VW T4 95r. 2.4d aab
VW t4 93 2.5 acu
Toyota Rav4 00r 2.0 pb/lpg
Seicento 98 1.1
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości