Liczba postów: 82
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
0
do zapłonu potrzebna jest mieszanka czyli paliwo i powietrze.
Jeśli masz iskry na świecach /mimo wszystko sprawdź na nowych cewkach i świecach wyjętych na wierzch/ to jeszcze sprawdź czy masz z wtryskami wszystko w porządku
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ja bym robil jak podaje procedura serwisowa. Ale to kolegi sprawa.
Kiedys grzebalem przy jakims malym chewroletcie i tez bylo wypadanie zaplonów. Okazalo sie ze tak wtrysk niedomagał jeden no i byly cyrki tez jak to bywa w tej marce z zaworami, regulacja luzu zaworowego. Generalnie kompresja. Instalacje akurat pierwsze co sprawdzalem i to dwa razy i byla okej.
Wypadanie zpalonów na posczegolnych garach to bledy w obd2 P0301 P0302 itd zaleznie od ilosci garów. P0300 to blad ogolny czyli sugerujacy ze jest jakies losowe wypadanie zaplonu na roznych garach lub nie jest to stałe.
Nie wiem w czym problem przeciez benzyny sie i nie psuja i nie miewaja problemów.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 862
Liczba wątków: 78
Dołączył: May 2013
Reputacja:
4
A nie mówiłem... :-)
Ta gówniana puszka jest źródłem wielu problemów. Nie wiem po co ją tak zrobili.
Słaba izolacja kabli i dostaje się korozja, słabnie styk. Podobnie masz zrobioną masę na lewym nadkolu, też rośnie opór...
Trzeba te miejsca kontrolować bo dzięki wspaniałej puszcze to można samochód z dymem puścić a błędy na vagu przez zbyt niskie napięcie to norma.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
0
Panowie podepne sie pod posta. Jest jakaś wieksza filozofia z wymontowaniem tych cewek?