Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wymiana cewki alhambra 2.8
#11
do zapłonu potrzebna jest mieszanka czyli paliwo i powietrze.
Jeśli masz iskry na świecach /mimo wszystko sprawdź na nowych cewkach i świecach wyjętych na wierzch/ to jeszcze sprawdź czy masz z wtryskami wszystko w porządku
Odpowiedz




#12
ja bym robil jak podaje procedura serwisowa. Ale to kolegi sprawa.

Kiedys grzebalem przy jakims malym chewroletcie i tez bylo wypadanie zaplonów. Okazalo sie ze tak wtrysk niedomagał jeden no i byly cyrki tez jak to bywa w tej marce z zaworami, regulacja luzu zaworowego. Generalnie kompresja. Instalacje akurat pierwsze co sprawdzalem i to dwa razy i byla okej.
Wypadanie zpalonów na posczegolnych garach to bledy w obd2 P0301 P0302 itd zaleznie od ilosci garów. P0300 to blad ogolny czyli sugerujacy ze jest jakies losowe wypadanie zaplonu na roznych garach lub nie jest to stałe.
Nie wiem w czym problem przeciez benzyny sie i nie psuja i nie miewaja problemów.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#13
usterka naprawiona. okazalo sie,ze do wymiany byla kolejna trzecia juz cewka i przy okazji dwa przewody te z czarnej puszki bezpiecznikow pod maska bo sie grzaly troche i auto smiga az milo...dzis crash test i 110 km/h na drugim biegu i zadnego wypadania zaplonu Wink pozdrawiam.
Odpowiedz
#14
(04-10-2014, 23:28)adrians8 napisał(a): crash test

to chyba kasacja auta? Big Grin
Odpowiedz
#15
A nie mówiłem... :-)
Ta gówniana puszka jest źródłem wielu problemów. Nie wiem po co ją tak zrobili.
Słaba izolacja kabli i dostaje się korozja, słabnie styk. Podobnie masz zrobioną masę na lewym nadkolu, też rośnie opór...

Trzeba te miejsca kontrolować bo dzięki wspaniałej puszcze to można samochód z dymem puścić a błędy na vagu przez zbyt niskie napięcie to norma.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Odpowiedz
#16
Panowie podepne sie pod posta. Jest jakaś wieksza filozofia z wymontowaniem tych cewek?
Odpowiedz




#17
Przejdź tu: http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...450&page=2

...i idź na koniec posta.

Zadbaj o to, żeby silnik ostygł, bo jak się cewki połamią/pokruszą, to tylko długie i cienkie szczypce pomogą i ostry śrubokręt jako przecinako/wydłubywacz Wink Pamiętaj, żeby nie uszkodzić świecy.

Cewki wychodzą bez kręcenia do góry, mało miejsca, żeby podważyć, ja podważałem zagiętymi szczypcami.

Miłego dłubania.
150KM -> 150kW Tongue
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Alhambra 2.0 ATM trójnik układu chłodzenia Klocek 2 1,386 20-03-2021, 09:44
Ostatni post: Klocek
  Alhambra 2.0i ATM problem z dławienim tomasz.s 0 672 30-12-2020, 12:25
Ostatni post: tomasz.s
  Kodowanie tempomatu Alhambra Ralf 16 4,974 02-08-2020, 15:03
Ostatni post: koleś
Question Alhambra 2006r. 7v8 vs 7v9? -Kilka prostych pytań matade11 11 3,282 21-05-2020, 13:13
Ostatni post: wesol
  Wymiana termostatu - Benzyna macius4343 38 24,172 31-12-2019, 20:00
Ostatni post: rodzynek
  Sonda lambda - problemy/diagnostyka /wymiana Loco 70 25,578 29-08-2019, 10:35
Ostatni post: wesol
  Seat Alhambra 1.8t 20v przepływomierz powietrza Marcin1072 9 3,514 28-08-2019, 13:44
Ostatni post: leo
  Wymiana świec dragon 7 8,047 14-07-2019, 14:18
Ostatni post: Endriu Fakowski
  wymiana świec w ATM ciastek34 5 7,413 13-07-2019, 10:25
Ostatni post: Endriu Fakowski
  Wymiana skrzyni 5 na 6. sebamixx 32 18,729 12-06-2019, 10:37
Ostatni post: tolus24

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości