Liczba postów: 25
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
0
a moze mi ktos napisac jak to sprawdzic bo ja sprawdzalem ale chyba robie to zle bo kazdy z tych pinowma ktory jest przypisany elektrozaworow zwarcie z masa a to chyba niemozliwe ? i jakie powienny bys wartosci na danym zaworze cos ok 60 om ?
Liczba postów: 553
Liczba wątków: 10
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
9
Na wyłączonym zapłonie sprawdź rezystancje między pinami 25+1. Ustaw zakres miernika na 200Ω, właściwy opór to 9...24 Ω.
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
0
a akumulator musi byc podlaczony bo zeby wyciagnac wtyczke musialem go wyciagnac?
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
0
udalo sie dzis troche znalesc czasu i przemierzylem wszystkie zaworki
1. pin 66 zawor n88 - 3,5
2. pin 65 zawor n89 - 3,5
3. pin 51 zawor n92 - 18,8
4. pin 50 zawor n90 -18,9
5. pin 49 zawor n281 - 19
6. pin 48 zawor n283 -18,7
7. pin 46 zawor n93 - 18,8
8. pin 26 zawor n282 - 18,9
9. pin 25 zawor n 91 - 14,4
czy moze ktos potwierdzic ze zawor n91 jest niesprawny ?
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
a moz ekabloteka od drgan gdzies czasami ma zware. Kable nie sa wieczne zwlaszcza w samochodach.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
0
instalacja sprawdzona zawor wymieniony bledu juz niema ale usterka pozostala mianowicie na 4,5 biegu po rozgrzaniu sie oleju skrzynia slizga, na 1,2,3 biegu jest wzor tylko 4,5, myslalem ze to ten zawor ale jednak to cos mechanicznego moze mie ktos nakierowac czy to sprzeglo czy jakies tarczki??? czy moze cos innego