28-11-2017, 17:51
Witam.
Jeżeli masz czujnik cztero pin-owy to, że zapalą Ci się światła stopu o niczym nie świadczy, bo ważne jest jeszcze co daje druga para na sterownik. Czujnik w rękę i sprawdzasz, styki 1 i 4 są naturalnie otwarte, 2 i 3 naturalnie zamknięte, czyli w stanie spoczynku na pierwszej parze masz nieskończoną rezystancję, a na drugiej góra 10 Ohm, po wciśnięciu odwrotnie. Jeżeli tu wszystko dobrze to instalacja do sprawdzenia, jeżeli masz czujnik dwu pin-owy to sytuacja jeszcze prostsza. Jeżeli kupiłeś tani zamiennik, to się nie dziw, że wytrzymał tylko miesiąc, są takie co po jednym dniu padają. Jeżeli masz zwarcie w wiązce tylnej klapy, na przewodach od trzeciego światła stopu, to uwalisz każdy włącznik jaki zamontujesz.
Pozdrawiam
Jeżeli masz czujnik cztero pin-owy to, że zapalą Ci się światła stopu o niczym nie świadczy, bo ważne jest jeszcze co daje druga para na sterownik. Czujnik w rękę i sprawdzasz, styki 1 i 4 są naturalnie otwarte, 2 i 3 naturalnie zamknięte, czyli w stanie spoczynku na pierwszej parze masz nieskończoną rezystancję, a na drugiej góra 10 Ohm, po wciśnięciu odwrotnie. Jeżeli tu wszystko dobrze to instalacja do sprawdzenia, jeżeli masz czujnik dwu pin-owy to sytuacja jeszcze prostsza. Jeżeli kupiłeś tani zamiennik, to się nie dziw, że wytrzymał tylko miesiąc, są takie co po jednym dniu padają. Jeżeli masz zwarcie w wiązce tylnej klapy, na przewodach od trzeciego światła stopu, to uwalisz każdy włącznik jaki zamontujesz.
Pozdrawiam