Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Auto nie idzie na niskich
#11
Mocy więcej mi nie trzeba, w tę stronę nie pójdę, ale dziękuje.

Po nowych ustaleniach, Pan ze szrotu gdzie próbowaliśmy nabyć drogą kupna przepływomierz, sam znalazł dziurę w rurze od intercoolera, tak więc założyliśmy nową. Auto idzie lepiej, ale nadal to nie jest to co być powinno.

Z VW dostaliśmy schemat układu podciśnienia chodzi mi szczególnie o podłączenia zaworów N18 i N75 kiedy podłączymy je tak jak jest na schemacie turbina w ogóle się nie włącza nawet powyżej 2000 obr.

Można prosić o link do odpowiedniego tematu gdzie wrzucić logi i które najlepiej?
Odpowiedz




#12
A gruszka na turbinie działa? Bo może nie działa podciśnienie lub zaworek N 75 padł. Pomiń na krótko zawór i sprawdzisz czy turbo pompuje i ile.
Odpowiedz
#13
zawór N75 był wymieniany na nowy.
Odpowiedz
#14
(21-08-2014, 11:32)Stefano napisał(a): Osobiscie nie polecam podnoszenia mocy, robiłem to juz kolegom i później wracalismy do fabrycznej mapy, siadają bardzo szybko elementy przeniesienia napędu, wiadomo o co chodzi, a i spalanie nie jest mniejsze.
Nic za darmo!!!
Pozdrawiam.

Etam. dobry soft nie zaszkodzi i nie bedzie niszczyc osprzetu. Poza tym trzeba jezdizc z glową. JA mam w planach jeszcze wiecej mocy i sie nie martwie. Zreszta juz chyba prawie dwa lata smigam z moca 160 KM i nie żałuje mu ognia. 80% jazdy jest mocno cisniete.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#15
Sory za OT ale popieram przedmówce czyli Wesola . Dobry tuner ogarnie temat.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz
#16
Narazie te pompki są odłożone w czasie. Wesol w innym temacie zasugerował pompe vaq dlatego teraz to będzie sprawdzane, zaraz po szczelności całego układu.

A dodatkowo może sugestia czym mogą być spowodowane bardzo silne wibracje powyżej 2500 obr/min? Coś co wcześniej nie występowało, a teraz po włączeniu turbiny jest wręcz nieznośne. Czy może to mieć jeden związek przyczynowo skutkowy?
Odpowiedz




#17
te wibracje na biegu jałowym czy w czasie jazdy?
Może mechanik wyciągając turbinę inne części wymontowywał i skręcając do kupy coś nie dokręcił, poduszka itp.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz
#18
Albo jak nie było mocy to nie czuc było przegubów wewnetrznych uszkodzonych albo podpory, a jak moc odzyskał to sie zaczely wibracje przy przyspieszaniu.
Odpowiedz
#19
też fakt mogło tak być.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [AUY] Po wymianie filtra paliwa auto gaśnie. PILNE karoldg 26 7,875 20-02-2023, 12:06
Ostatni post: cezio
Video 1.9tdi AUY problem z mocą na niskich obrotach Kubawyrwal 5 1,768 17-10-2021, 10:01
Ostatni post: kalamb
  Auto zgasło i nie kreci TomPaw 6 1,790 29-06-2020, 13:11
Ostatni post: TomPaw
  AUY - Brak przyspieszenia auto-muł Asz1986 2 1,537 11-05-2020, 02:21
Ostatni post: wesol
  Auto zgasło i nie pali dar3k369 20 5,364 20-10-2016, 21:09
Ostatni post: wesol
  Auto rozłącza turbine/syczy w okolicach kierownicy dar3k369 42 10,684 20-08-2016, 21:51
Ostatni post: wesol
  1.9 TDI ASZ - Silnik wchodzi na obroty a auto nie przyśpiesza Maaraz 11 7,680 17-08-2016, 16:35
Ostatni post: PAMONIUSZ
  Na niskich obrotach buczy na wyższych warczy kalamb 4 1,882 31-05-2016, 21:06
Ostatni post: kalamb
  Auto zgasło podczas jazdy. dames12345 5 4,183 12-11-2014, 09:14
Ostatni post: dames12345
  Szarpie autem na niskich biegach kubabike 5 3,682 01-04-2014, 18:58
Ostatni post: mirekm71

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości