Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1.8T jak wyjąć alternator?
#11
Nie wiem czy to pomoze

.pdf   alternator.pdf (Rozmiar: 339 KB / Pobrań: 41)
Odpowiedz




#12
Mam to ale co innego teoria a co innego praktyka. W książce wszystko wygląda banalnie niczym wypięcie akumulatora. Nie ma w ogóle mowy o rurce na bagnet czy klimatyzacji.
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
Odpowiedz
#13
Z fotek z neta to mi wyglada ze powinno normalnie jak w dieslu gora wyjsc.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#14
Jeśli tak samo jak w dieslu to faktycznie tylko odkręcić kable i reszta to bajka Wink
Odpowiedz
#15
Tak bajka. Im wiekszy altek tylko to tylko trzeba pomanewrowac pokrecic by wyciagnac go.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#16
No, obaczym jak się już do tego zabiorę. Już mnie jajka swędzą na problemy bo jak dotąd to żadna naprawa mi nie wyszła bez niespodzianek.
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
Odpowiedz




#17
Panowie czarodzieje. Jak wyczarowaliście wasze altki bez usuwania pasa przedniego czy kolektora, ewentualnie klimy na dole??? U mnie nie ma takiej opcji żeby wyszło, chyba żebym auto nadmuchał albo z altka powietrze spuścił.

[img][Obrazek: 50f129aebc079edb3af1afc124f5d515_orig.jpg][/img]
[img][Obrazek: 5f456ce023c2fdf2e986a975c0c46dc9_orig.jpg][/img]

I jeszcze nie mam pojęcia jak toto odpiąć. Rozpiąłem koszulkę i tyle..

[img][Obrazek: 0540f8282a013adb7f523843999ebd02_orig.jpg][/img]
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
Odpowiedz
#18
Zaczynasz od napinacza tu masz pokazane jak się zabrać do napinacza ( po czesku ale idzie zrozumieć) niestety dalej przechodzi od razu do wymiany sprzęgiełka.
https://youtu.be/aAWM_AEo96Y
Obok napinacza masz śrubę mocującą.
A to na ostatnim zdjęciu to nie wiem co to.
Odpowiedz
#19
Panie kochany, w TDI to bym pod przedszkolem zostawił do wymiany. Ja mam 1.8T FL
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
Odpowiedz
#20
Dlatego od razu pisałem, że jeśli to cokolwiek pomorze, na pierwszym zdjęciu widać, że napinacz jest w podobnym miejscu jak w tdi. A ostatni raz w silniku benzynowym cokolwiek robiłem to w moim Karszlaku fiacie 126. Ale tam miałem prądnice. Zresztą tam wystarczył klucz płaski 13 i młotek Wink do wszelkich napraw.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości