Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
25-02-2018, 21:37
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-02-2018, 21:40 przez wesol.)
Wiesz nie oczekuj że zawsze gkn będzie miał 100% pewny produkt. Ja kiedyś kupowałem tylko łożyska SKF ale od kiedy się popsuł to podziękowałem tej firmie. Bywa różnie jak widać a ostatni przykład to jednomas Valeo. Widzisz ja mam u siebie w trzech autach zamienione na Valeo i zero problemu a już drugi przypadek słyszę o problemie z zamiennikiem. Problem w tym czy chińczyk będzie lepszy? Jeszcze jakby ktoś zmierzył twardość tych elementów to możnaby coś domniemać.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 39
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
Tutaj wyczytałem, że oryginał Audi nie do zajechania... A tutaj widzę, że to to samo co oryginał, a ona słabe są.
Do SGA widzę tylko komplety z półosiami. Pod jakei auto szukać, aby był same przeguby?
Zmiana oryginałów miejscami, w moim przypadku (lewe na prawe i odwrotnie), daje jakiś pozytywny rezultat?
Pozdro.
Liczba postów: 215
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
1
Nasze przeguby są skazane na porażkę przez konstruktorów naszych autek wjedźcie sobie na kanał i od spodu zobaczcie ze półośki są krzywo osadzone czyli nie są równolegle między przegubami półoś skierowana jest w dól i trochę do przodu . Wniosek taki, że nasze tripody cały czas pracują wzdłużnie i się szybciej zużywają niż w audi gdzie wszystko jest równolegle myślę ze dobrym rozwiązaniem jest przerobić sobie na kulowy i kłopot powinien zniknąć pozdrawiam
Liczba postów: 39
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
A jak sprawa wyglada z zmiana miejsc? Lewe na prawe i odwrotnie?
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Nic nie daje.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Wiecie co, wydaje mi się że dużo zależy od sposobu traktowania samochodu. W starej Ali miałem przebieg nieznany, szacuje go na ponad 500 kkm, i nigdy nie miałem problemu z przegubami. Tak jak kupiłem ,tak sprzedałem. Co będzie w polifcie - nie wiem. Na razie mam 265 KKM i wszystko działa tak jak powinno.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 862
Liczba wątków: 78
Dołączył: May 2013
Reputacja:
4
Dziś przeprowadziłem operację wymany przegubów wewnętrznych.
Jak wcześniej pisałem - przy przyspieszaniu trzęsło kierownicą, im większe obciążenie tym większe drgania...
Zamontowałem przeguby od audi A6. Ponieważ miałem dostęp za free, wziąłem cztery półosie z myślą, że potestuję bo wszystkie miały minimalny luz (wyczuwalny).
Jedyny problem to fakt, że obudowa przegubu z audi jest "zakuta" tak, że nie można wyjąć krzyżaka z rolkami. Trzeba potraktować dremelem i usunąć trochę materiału.
Okazało się, że moje przeguby miały taki luz że już klekotało.
Efekt - samochód idzie gładko, nic nie drży.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Super. Zawsze to mówię że podstawą to te przeguby.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 252
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
1
Podpowie ktos z jakiego silnika szukac wewnetrznych przegubow.
Wiem ze z a6 ale to będzie z c5 tak??
U mnie conajmniej ten wew od strony podpory ma luz.po wymianie wieloklinu teraz odzywa sie przy dohamowaniu na wstecznym najbardziej.
Mam wolne poloski z a6c5 2.5 tdi tam.wew przegub jest malinka.bedzie pasowal??
Czegos moge sie spodziewac przy przekladce czy wsio jest p&p???