Liczba postów: 466
Liczba wątków: 12
Dołączył: May 2014
Reputacja:
2
No to musisz zrobić sobie adaptery. Przerabiałem to niedawno gdy zmieniałem lampy w Foce z przedliftowych na poliftowe. Wszystkiego 2-3 godziny roboty z odczytem "który kabel od czego".
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Ori xenon też wali po oczach szczególnie jak na np. skrzyżowaniu stoję naprzeciwko takiego auta ale jestem niżej niż on, na dziurach też wali. Wolałbym mieć regulację ze środka auta, bo wystarczy pomyśleć i nikogo nie razimy.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak do konca to nie wiwadomo czy sa wymagane czy nie. Zwlaszcza z emowa jest o aucie nie nowym a juz nieco wikowym czyli jak wchodzilo to obowiazywaly przepisy z 2000 roku. Jelsi nawet mialo by cos byc wymagane to poziomowanie i uklad czyszczacy a nie spryski. Nie koniecznie musza byc spryski.
Fordem nie mozna sie sugerowac co do podpinania instalacji bo oni lubuja sie nieco inaczej. W fokach i mondkach sa nie dosc ze inne wtyczki to jedna lampa ma tych kabli wiecej jak druga. Ostatnio przerabialem takiego mondka ale w druga strone czyli z xenonow na zwykle. Moim zdaniem to na lepsze przeróbka. Ne jezdze po lasach na bezdrozach by mi to bylo potrzebne. Koszty utrzymania sa duzo wieksze nie ma sie co oszukiwac. Jakosc swiecenia tylko troszke lepsza.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
tylko gratulowac ze sie jeszcz enie uszkodzila ani przetwornica ani starter nie wspomne o ukladzie poziomowania. Generalnie w zwyklych lampach teog nie ma wiec sie to nie zepsuje. Poza silniczkami w lampach nie ma sie co zepsuc. Wg mnie to jest tak samo fajne jak reszta wspanialych wynalazków wpychana nam na sile do aut. Fajne póki nie zaczyna sie psuć. JEdne przypadek nie czyni tego elementu takim wspanialym. Ja zarowki H7 kupuje za 7.5 zl i uwazam ze w zupelnosci wystarcza. Roznica wg mnie jest niewielka jesli chodzi o swiecenie. Wiecje jak 50% aut wyposazonych czy to w xenony czy to halogeny i tak nie ma swiatel ustawionych poprawnie a po drugie zazwyczja i tak silniczki nie dzialaja. Mowi oczewiscie o autach nie prosto z salony czy to 2-letnich.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
to polecam sobie poczytac dokladnie co i jak bo widze ze slabo sie orietujesz. Palnik moz ei tyle pobiera ale sprawnosc przetwornicy nie jest 100%. Jak sobie policzysz to nawet nie wiem czy nie wiecej pobiera pradu jak halogenowa. Na halogenowych zazwyczaj zamiast 55 wat wychodzi po pomiarach 47 czasami 44 a bywa i ze 42 waty.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
palniki maja owszem 35 wat. Tyle pobieraja energii. Tak samo jak zarowki maja 55 Wat. Czyli pobieraja przy napieciu 12 V niecale 5 amper. Tak naprawde przy halogenach jest okolo 4 amper. Czemu tak jest to nie wiem ale tak to juz wyglada niestety. Przy ksenonach masz zasialnie przetwornicy napieciem 12 V ale same palniki sa zasialnie duzo wiekszym napieciem. Poza tym przy inicjacji musza miec jeszcze wieksze napiecie. Takie przetwarzanie pradu stalego na wyzsze napeicie nie jest bez strat kolego. Straty sa i to wcale nie male. Palniki xenonowe nie emtuja swojej energi w postaci ciepla w 90 % tak jak zarowki włóknowe wiec tu jest ta ich dobroć. Czyli 90% nie idzie w kosmos.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.