Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jaki tłumik do Sharana ????
#1
Kończy się pomalutku oryginalny wydech i chcę wymienić na coś sensownego - problem tylko z tym że nie mogę znaleźć czegoś innego oprócz Asmetu, Bosala czy Płóciennika - a przy tych już sami tłumikarze mówią że to rozwiązanie na 2-3lata Sad
Są jakieś jakościowe dedykowane rozwiązania??

Myślałem nad kwasiakiem - ale w moich okolicach nikt takich nie robi - a na ostawienie samochodu 100km dalej na 2-3 dni nie za bardzo mogę sobie pozwolić.

Odpowiedz




#2
no to ich nie sluchaj bo akurat wiekoszosc to dobre marki. bosal to tez montowany w wielu markach jako ori. Wytrzymuja raczej duzo wiecej jak 2-3 lata zwlaszcza w dieslu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#3
No i pewnie tak się skończy z braku rozwiązań.
Swoją drogą to oryginał jest cieniutki - przebiegu mam 200kkm i rok temu już go łatałem - w Passacie 1,9TDI '98 którego miałem wcześniej a którym jeździ teraz mój kolega do tej pory jest zdrowiutki ori, a ma dwa razy tyle przebiegu.
Odpowiedz
#4
Bosal to dobre i drogie tłumiki. Można też zauważyć, że złapiesz w rękę Płóciennika czy inną markę to masz ręce brudne, a tylko bosal nie brudzi tak rąk. Nie wiem czy ma jakąś powłokę czy coś. Ja mam końcowy płóciennika ok. rok czasu i zdrowy. Popsikałem go tylko cynkiem w sprayu.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz
#5
Do 1,9 to najtańszy bym brał,brudzi ręce bo blacha jest oliwiona,ale wytrzyma tyle co ori,założyłem edexa bo lepiej wyglądał jak płóciennik{a cena taka sama}bosal jest 2x droższy i ten sam shit ...
Galaxy AUY
Odpowiedz
#6
właśnie tłumikarz coś mówił że Asmet, Bosal i Płóciennik to ta sama parafia - Płóciennik miałem kiedyś dawno temu w Vectrze i jak dla mnie to nieporozumienie…
Odpowiedz




#7
Pamiętajmy, że sposób eksploatacji, szczególnie w dieslu, wpływa na trwałość tłumika. Małe przebiegi miejskie + PSJ = szybsza korozja. I lepiej się z tym pogodzić niż walczyć, bo szkoda kasy i nerwów.
Odpowiedz
#8
nawet przy nieduzych przelotach w dieslu tlumik powinien wytrzymac ze kilka lat. Bosal jest montowany w renaultach na pierwszy montaz i tam wytryzmuja tez dosc dlugo. Mozna tez ewnetualnie sobie zakupic jakis tlumik nierdzewny nawet uniwersalny i dospawac do odcietej rury od starego tlumika i tez bedzie to dzialac raczje dosc dlugo. Ja u siebie w sharanie tez troszke mialem pozarty juz uklad ale migomat i troszke podreperowalem calosc. mysle ze jeszcze troszke pdoziala mimo ze siediz od nowosci. A sga na pierwszy montaz ida tlumiki AL i to tez jest marka porównywalna do bosal'a.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Jaki ściągacz do sworznia wahacza ? AdiSs 8 1,144 28-07-2022, 10:30
Ostatni post: Stefano
  Rozmiar ET felg do Sharana mick 12 22,058 24-11-2021, 19:08
Ostatni post: Szeroki
  Jaki olej do skrzyni biegów 1per 23 15,321 14-11-2021, 18:49
Ostatni post: Mazur1908
  Płyn hamulcowy - Jaki i ile potrzeba ? raventes 37 39,953 21-10-2019, 10:22
Ostatni post: wesol
  Różne wersje Sharana :) oznaczenie i wyposażenie marecki_name 99 171,439 18-01-2019, 03:20
Ostatni post: rodzynek
  Uklad chłodzenia - jaki, ile płynu Daro 7 14,143 15-02-2018, 07:33
Ostatni post: wesol
  Sonda lambda - jaki numer/czy można zastąpić innym fotofloresy 5 4,120 18-07-2017, 15:54
Ostatni post: tolus24
  Galaxy xenon jaki palnik?? Kamillo 1 1,361 08-03-2017, 17:26
Ostatni post: ULTRA
  Jaki hak do Galaxy zdroyek 73 21,298 26-10-2016, 15:13
Ostatni post: xspeed99
  obudowa do kluczyka sharana 2005 deredas 2 1,603 06-07-2016, 20:16
Ostatni post: Artur677

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości