Liczba postów: 129
Liczba wątków: 13
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
1
Co do pasków - sprawdź napinacz
Co do głośnej pracy, jakim olejem jest zalany Twój samochód i samochód znajomego ?
Liczba postów: 144
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
U mnie napinacz miał już takie luzy, że zaczął ociskać swoje piętno w okolicy. Po wymianie oczywiście ucichło. U mnie silnik głośniej pracuje bo mam zaślepiony EGR. Ale faktycznie w mk1 mój kolega kupił niedawno galaxy z silnikiem 90 KM i jego motorek też głośno pracuje. I w tym egzemplarzu tak było od początku.
Liczba postów: 553
Liczba wątków: 10
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
9
A ile u was wytrzymują rolki napinacza? Ostatnio zaobserwowałem że pasek wieloklinowy mam bardziej wytarty od strony silnika, a po podniesieniu napinacza okazało się że rolka ma niewielkie luzy na boki. Rolkę mam firmy INA i przelatała niecałe 20 000.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
28-05-2011, 19:42
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-05-2011, 19:44 przez wesol.)
ludzie oczym wy gadacie. Za tego typu rzeczy odpowiedzialna jest dawka paliwa oraz kat wtrysku. Owszem pasek PK i napinacz moze tez wywolywac jakies tam odglosy ale przecież mozna bardzo sybko sciagnac ten pasek i wtedy sprawdzic czy dalej hałasuje. 5 minut roboty i juz wiadomo co dolega. Wyskakuja tu mi z jakims olejem i inne wymyslu moze napompuj jeszcze kola azotem to bedzie ciszej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
28-05-2011, 20:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-05-2011, 20:45 przez daneczek76.)
Ewentualnie mogą popychacze dawać dość głośny odgłos.
A rzucanie paska sprawdził bym rolkę alternatora jest ze sprzęgłem - ponieważ jak jest ona zatarta też tak się dzieje co jest potem powodem szybszego zużycia napinacza paska wielorowkowego.
tak jak pisał kolega wesol ściągnąć pasek i sprawdzić.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 36
Liczba wątków: 6
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
0
napinacz na 100%... przerabiałem to nie dalej jak dwa tygodnie u siebie..kupiłem nowy ale polski za 130 zeta...załozyłem odpaliłem.... i na wolnych obrotach skakał jak oszalały..dalem gazu przestawał.....wymontowałem ...zareklamowałem .....wziąłem drozszy SKF-a za 160 zeta.....poezja.....chodzi jak marzenie....napina elegancko.....nie lata..nie tłucze....oryginał kosztuje u mnie 200 zeta... więc kup nowy ale nie najtanszy....bo tanio kupisz drogo kupisz....i prawde mówia....
---------------------------
OPOLE ZAODRZE- ALLELUJA I DO PRZODU!!!
SHARAN 1,9 TDI 110 kM 1999r