Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Światła do jazdy dziennej!
#31
Odgrzeję trochę kotleta. Kupiłem moduł świateł dziennych na jednej z aukcji z homologacją pod żarówki świateł długich. Jednak nie wiem gdzie by było najlepiej się podłączyć. Tzn chodzi mi o to którędy idą przewody od lampy lewej i prawej. Z tego co na szybko widziałem to lampa lewa idzie gdzieś za filtrem powietrza do płyty grodziowej pewnie a prawa pod zbiornikiem płynu spryskiwaczy i też do grodzi.
Odpowiedz




#32
Witam.

Zależy gdzie chcesz się połączyć, w komorze silnika czy wewnątrz auta, dla każdego oznacza to co innego, najprościej jest przy lewej lampie/lewej stronie (str. kierowcy) bo jest blisko do akumulatora jeśli moduł ma z nie go bezpośrednie zasilanie, niestety nie podałeś co to za moduł.

Pozdrawiam
Odpowiedz
#33
Witam. Już się podłączyłem. Właśnie wybrałem miejsce przy akumulatorze. Całkiem nieźle wyszło. Moduł z all... jedyny chyba na allegro z homologacją Wink zdjęcia wstawię później nie mam dostępu do komputera a z telefonu krzyczy forum że jest za duże. Moduł nr oferty 7048038914
Odpowiedz
#34
Na te światła nie ma żadnej homologacji. Nie wolno nic przerabiać w oświetleniu samemu. Nie istnieje żadne auto które wykorzystuje żarówkę od drogowych jako dzienne.

Bajeruja że niby moduł ma homologację. Ta mebel też ma homologację. Tylko lampa nie ma.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#35
No już sam nie wiem. Pożyjemy zobaczymy. Pokazuję wycinek z homologacji.


Załączone pliki
.doc   kawałekI.doc (Rozmiar: 638.5 KB / Pobrań: 11)
Odpowiedz
#36
Papier jakiś wydrukowany nic nie oznacza. Musi być na kloszu wybite. A nie ma takiej opcji by ktoś sobie lampy, żarówki zmieniał kombinował. Żadna firma nie ma z drogowych zrobionych na dzienne. Nie ma nie istnieje. Nie wolno. W razie co to się każdy wyprze a odpowiada kierowca.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#37
Nie wiem tak jak napisałem zobaczymy. Ale sam moduł miał badania w dozorze technicznym w jakimś tam ośrodku. Pieczątki urzędowe. Napisane w dalszej części że możliwość montażu jako długie.
Odpowiedz
#38
Ale na światła nie ma osobnych badań. Auto dostaje konkretnie homologację i tyle. Masz np lampy z zamiennika FK depo czy jeszcze Tyc i one są zamienne do konkretnie danego modelu auta. Ma być to podłączone zgodnie z wytycznymi.

Tu homologację masz tylko na ten moduł, przekaźnik że nie stanowi zagrożenia dla życia itp. nie jest to przewidziane do jazdy po drogach publicznych.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#39
Wesoł, to nie raz było przerabiane i nic nie daje.
Taki dokument można stworzyć w office-ie w 3 minuty.
Rozporządzeni Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku z późniejszymi zmianami w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
Jeżeli ktoś jest ciekawy, co samochód powinie mieć, polecam lekturę.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Odpowiedz
#40
Właśnie będę montował ten moduł. Czy montował ktoś w skrzynce bezpieczników? Które kable z kostek odpowiadają za te, których potrzebuję na obrazku?
A dla świadomości innych - wiele marek używa długich na 30% mocy jako dziennych. Na pewno BMW, czy Audi. W Fordzie Sierra mam ten moduł od kilku lat i żadnych problemów.
https://youtu.be/bHk_9i841Po

Dzięki za pomoc!


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Światla do jazdy dziennej - podłączenie skimir 37 19,835 21-01-2018, 02:19
Ostatni post: koleś
  światła wymiana fiinlandia 2 3,243 21-02-2013, 22:24
Ostatni post: piotto0

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości