Liczba postów: 11
Liczba wątków: 3
Dołączył: Feb 2014
Reputacja:
0
Witam.Nie wiem czy dobrze umieściłem post. Pytanie: Przy jakich obrotach silnika 130 KM Diesel automat powinien przekładać biegi? U mnie następuje to w okolicach 2000 obrotów. Czytam na forum, że u wielu z was przy większych obrotach. Mam wnioskować, że coś ze skrzynią się dzieje? Generalnie jeżdżę spokojnie, ale nawet dynamiczna jazda ma pdobny przebieg, bieg zmieniane są w okolicy 2500 rpm.
Poproszę o uwagi i informacje.
PPozdrawiam
Marcin
1.9 TDI 130 KM, 204, automat
Liczba postów: 133
Liczba wątków: 18
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
0
U mnie biegi zmieniają się 1800-2000 przy spokojnej jeździe. Skrzynia działa bez zarzutu więc chyba tak powinno być. Mam 116KM, nie wiem czy przy większych mocach będzie jakaś różnica.
Pozdrawiam.
Volkswagen Sharan 1.9 TDI, AUY, 2002r. 115KM automat
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
cytat z innego forum:
Bajer napisał(a):Panowie pokażcie mi Sharan/Alhambra ASZ lub BTB z automatem ??????? Nieco was poniosło.
Dla waszego info Jatco z TDI w Sha/Alh tylko w 115ps (AUY/BVK).
Z tego co tu kolega pisze nie ma 130 i 150 konnych wersji w sga z automatem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 162
Liczba wątków: 13
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
(10-02-2014, 07:28)wesol napisał(a): Z tego co tu kolega pisze nie ma 130 i 150 konnych wersji w sga z automatem.
Popieram również w ElsieWin sharan z silnikami ASZ BTB nie występuje w automacie, jak najbardziej jest to przekładka lub jakiś Anglik
SHARAN 1,9TDI ASZ HIGHLINE
Liczba postów: 170
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
15-02-2014, 16:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-02-2014, 16:43 przez mirekm71.)
Zmienia od 1500-2000 na malym obciazeniu. Na pelnej p...e kreci do 4700 a z wcisnietym kickdownem przy 5000.
Oczywiscie nie bylo sharanow mocniejszych niz 116PS w automacie chyba, ze po wirusie. Jaki masz kod silnika i skrzyni na naklejce w bagazniku?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ASZ i BTB nie ma nawet mapy w sterowniku dla automata wiec nie moglo nawet byc mowy ojakiejs przekladce bez ingerencji tunera.
115 kony po chipsie to nadal 115 konny silnik. PRzeciez mi sie tez nie zmienilp osnaczenie mimo ze mam zrobionego go na dobrego ASZ'a choc IC mam od AUY nadal.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Takie gadanie to nawet nie przyjmuje do wiadomosci. Ja prawie nic nie poczulem jak zmienilem na turbo asz z wirusem pod to na 160 koni. Wczesniej szedl cos kolo 185 a po tym 195 km/h. Przespieszenie takie sobie. Za to po dalszych modach wyszlo duzo juz lepiej mieli kolami jak szalony na drugim biegu nawet i na trzecim sie trafialo. Kto ma w oku czy w rekach hamownie by to ocenic ile jest koni.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 3
Dołączył: Feb 2014
Reputacja:
0
Witaj. Tego fragmentu nie rozumiem:
Ja prawie nic nie poczulem jak zmienilem na turbo asz z wirusem pod to na 160 koni.
Czyli nie odczuwa się różnicy między 115 a 130 km?
Marcin
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
No ja za wielkiej nie poczulem. Myslusz ze to jakis mega przeskok jest? 110,konny ma w realu cos kolo 120 koni a taki 115 konny tez ma okolo 120 koni i co roznica jest a niby ta sama moc. Kolega jechal moim a mam okolo 205 koni ze 115 a on ma wersje 130 to mowil ze przepasc jest.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.