Ocena wątku:
  • 13 głosów - średnia: 3.31
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
??? nagłe klekotanie pod maska..
#21
andreek01 wiesz wiem że kasy zawsze mało, ale trzeba było kupić pompę zamiast przepływki, Przepływke kupił być potem i wymienił w ciągu 5 min, a rozrząd sam wiesz ile czasu i kłopotu przy wymianie itd.
Co do rozrządu dobry mechanik sprawdza tez przy wymianie zimeringi na wale i ewentualnie je wymienia , dodatkowo sprawdza popychacze.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz




#22
Ja bym sprawdził zawory może za małe ciśnienie oleju idzie na zawory ,wtedy któryś zawór ma za duży luz.
SHARAN 1.9 TDI 110KM 1998r


http://images.chomikuj.pl/button/Jabol2.0.gif[/IMG][/URL]

http://www.ekobris.pl Sprzątanie biur,hal,osiedli Warszawa
Odpowiedz
#23
Jabol a zawory nie są auto-regulowane ?.
ALHAMBRA 2.0 TDI 140 KM
Zapraszam:
https://www.facebook.com/wachlewski Big Grin
Odpowiedz
#24
Tak są hudraulicznie regulowane ale jeżeli przepust się przypcha (np taka kuleczka jest w głowicy i ona potrafi sie przycinać, niewiem ja się fachowo to nazywa)to na zawory będzie szło za małe ciśnienie i któryś zawór bedzie ci tłukł.
SHARAN 1.9 TDI 110KM 1998r


http://images.chomikuj.pl/button/Jabol2.0.gif[/IMG][/URL]

http://www.ekobris.pl Sprzątanie biur,hal,osiedli Warszawa
Odpowiedz
#25
no i mam pytanie jeszcze bo dziś auto troche przegonilem ale nie duzo i otóż... spadek mocy silnika ...lekkie klekotanie a jak odkręciłem korek wlewu oleju do silnika u góry na pracującym silniku to wali olejem nad korek.....?????to chyba nie bardzo normalny objaw..???IdeaHuhczyżby jakis pierścień się zapiekł albo co???
SHARAN 1,9 TDI 110 kM 1999r
[Obrazek: icon1.png]
Odpowiedz
#26
andreek01 raczej normalny objaw jak na ciepłym silniku i dmucha i parę kropel oleju wypadnie , wałki rozrządu pracują, krzywki wałka masz zaraz pod korkiem sa smarowane jest siła odśrodkowa i chlapać musi.
Takie jest moje skromne zdanie ale niech się może jeszcze inni wypowiedzą może mają większe doświadczenie.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz




#27
No i wkońcu zrobione!!! spadek mocy i dziwne klekotanie jakby silnik palil na trzy gary ustapiło. mechanik sprawdził pompe paliwową i okazało sie że pod spodem pompy jest jakiś zaworek zwrotny który się przycinal. wymiana na nowy koszt 200zeta plus robocizna razem 400zeta. auto chodzi elegancko teraz ale konieczne było wyciągnięcie pompy paliwa żeby ten zaworek wymienić. Mam nadzieje ze mój przypadek się komuś kiedys przyda aby nie płacić niepotrzebnie pieniędzy na szukanie usterki.Pozdrawiam wszystkich użytkowników VW Sharana.
SHARAN 1,9 TDI 110 kM 1999r
[Obrazek: icon1.png]
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  AUY nagłe kopcenie milek 32 10,755 23-08-2015, 09:08
Ostatni post: wesol
  Czujnik pod maską. Sharuś 20 11,536 29-04-2013, 12:10
Ostatni post: Sharuś

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości