03-12-2013, 23:34
Czerwony nie to mialem na mysli by kupic badziew od Turka po prostu jak kazdy z nas po czasie cos wychodzi i wtedy szukamy pomocy na forum wiem to ze swojego przykladu
Szukam Sharana/Alhambra/Galaxy 96-00 - Jak wybrać aby było dobrze ?
|
03-12-2013, 23:34
Czerwony nie to mialem na mysli by kupic badziew od Turka po prostu jak kazdy z nas po czasie cos wychodzi i wtedy szukamy pomocy na forum wiem to ze swojego przykladu
04-12-2013, 14:57
(03-12-2013, 23:34)kaskader napisał(a): Czerwony nie to mialem na mysli by kupic badziew od Turka po prostu jak kazdy z nas po czasie cos wychodzi i wtedy szukamy pomocy na forum wiem to ze swojego przykladu Spoko Kaskader, po prostu za dużo powagi na forum było Jak się ma samochód z drugiej ręki, to oczywiście grupę wsparcia trzeba mieć. Sprawa jasna.
15-01-2014, 21:32
Witam kolego ja mam na sprzedaż fajnego 2000r ale w 110 km dieslu
16-01-2014, 01:07
1,9 TDI 110KM AFN miałem i dla mnie nie ma lepszego a w kolorze arden blue z ciemnymi kierunkami z tyłu i tapicerką nie granatową to już bajka.
Tutaj działam www.klubzafira.pl
08-03-2014, 00:34
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-03-2014, 01:51 przez smok_wawelski.)
Idzie znaleźć, niedawno szukałem i znalazłem :-).
Ja szukałem alternatywnie 2 silników (a właściwie 3) 2.0B+lpg albo 1,9 tdi 90km lub 110km ropniaka przerzuciłem tych SGA sporo realny stan był przeróżny od kurnika ze wszystkim w środku poobrywanym i wykastrowaną przepływką do aut w miarę normalnych, ale wszystkim coś brakowało jak mechanika ok to ruda wyłaziła, jak rudej nie było to znów coś innego tam szwankowało. Oczywiście wszystkie foty w necie pokazywały lux stan i w tel. wszystkie były lux do jazdy bez nakładów (a nie sorry jeden nie napisał ale w tel powiedział o rysie na boku i niespr. ABS) ale przy bliższym poznaniu jednak nie było już tak cacy. W końcu o przewrotności :-) trafiłem 5km od chałupy uważam że jak na 96r to super stan poprz. właściciel miał pojęcie nie szalał ale auto dostawało co trzeba, korozji praktycznie zero tylko drobne bąbelki w 1-nym miejscu wokół znaczka na tylnej klapie są :-) - więc pogodziłem się z nie moim srebrnym kolorem i wziąłem tego Sharana za 6000. Z tego co musiałem dołożyć to rozrząd, płyny i 1 stabilizator oraz czekają mnie letnie gumy i przekładka gazu bo jest w nim mikser 2-giej gen. ale sekwencję mam 1,5 roczną w uwalonej Cordobie 1,6 to podejdzie do 2,0 już z gaziarzem gadałem zatem przekładka ca 800-900 i będzie łącznie z papirologią i daniną PCC-3 koszt 7500. Mechanika mechaniką to się stosunkowo łatwo da ogarnąć, ale auto w tych latach niestety ma prawo już ruda podjadać - tu zwróciłbym szczególnie uwagę, blacharka i lakier to skarbonka bez dna jedno drugie ciągnie. Więc auto z tych lat koniecznie na kanał i spód obadać a budę dobrze pooglądać a jak sprzedawca odmawia to włączyć tryb "ostrożnie" lub wręcz zrezygnować. Szukać blisko, jest spory wybór po co generować koszty i hulać daleko - lepiej do auta dorzucić, oglądać dużo, im więcej SGA "przelecisz" tym będziesz miał lepszy pogląd co jest do wyboru i jak wyglądają auta w założonym roczniku i budżecie. A dla czego nie sprzed 2000 stan się liczy a nie rocznik, po mojemu specjalnie nic przedliftowym nie brakuje. Fakt plastiki - no cóż w tych latach tworzywa były marnej jakości ale np. 2000 a 2001 to wg mnie nie ma żadnej różnicy z wyj liftu i nie trzeszczą tak strasznie nawet u mnie w 96r, idzie wytrzymać, boczki się trochę kurczą od wielu lat słoneczka i chyba to tyle :-) Piszesz o negatywnych opiniach, cóż niektórzy nawiedzeni redaktorzy na różnych portalach motoryzacyjnych tworzą wizję Armagedonu w SGA nie wiadomo po co, dobrze że wpadłeś na to forum po prostu pytaj do bólu tych co mają SGA w zakładanych latach. Wiadomo auto prawie pełnoletnie nigdy nie będzie wyglądać jak bombonierka, ma też prawo się coś w nim popsuć, to normalka, moim skromnym zdaniem auta stare, z małą ilością bajerów i elektroniki, komfortu itp może są i siermiężne na dzisiejsze czasy ale i też mniej awaryjne i łatwiej, prościej i taniej naprawialne - oczywiście starość i zużycie też robią swoje nie ma co się oszukiwać. Ja osobiście preferuję te 2(3) silniki które napisałem powyżej - innych nie znam dobrze z autopsji więc nie mogę ani polecać czy odradzać, najchętniej też widzę motor bez dwumasy i pompowtrysków, jeśli chodzi o 2,0 ADY to te motory "lubią" gaz. Butlę założysz w koło zapasowe całkiem sporą a rezerwę w pokrowiec i w bagażniku też będzie miała bardzo spore luzy :-). Jak trzeba więcej info/szczegółów - na podstawie mojego staruszka służę wszelką informacją - pisz śmiało, albo w tym wątku albo na prv. Szukajcie a znajdziecie napisano - wg mnie jest to prawda, choćby na moim własnym niedawnym przykładzie :-) Powodzenia w szukaniu :-)
Prawdę swą należy mówić głośno, nie schlebiając ani rzeczom, ani wypadkom, ani stosunkom, ani ideom - St. Żeromski
- Pozdrawiam - moja www - kontaktować się ze mną proszę przez e-mail |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|