13-10-2013, 17:23
W SGA też lampy xenonowe robią test silniczków ? Ja u siebie nie zauważyłem, a może powinienem.
Światła przód - podłączenie, piny
|
13-10-2013, 17:23
W SGA też lampy xenonowe robią test silniczków ? Ja u siebie nie zauważyłem, a może powinienem.
11-07-2016, 12:59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-07-2016, 13:00 przez arcturus86.)
Witam jak w temacie,
Auto SEAT ALHAMBRA 2002 1,9 TDI Wstępnie zakończyłem instalację moich świateł do jazdy dziennej, ale napotkałem pewien problem,a więc: Po przekręceniu kluczyków ze światełkami nic się nie dzieje, dopiero po odpaleniu silnika światła się załączają i świecą, włączanie świateł postojowych/drogowych również dobrze działa (bo te do jazdy dziennej się automatycznie wyłączają). Natomiast jak dmuchawa klimatyzacji w środku w aucie (dodam że mam climatronic) jest na wyższym biegu niż na 1, światełka gasną. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Czy w tym momencie spada napięcie powodując wyłączenie światełek do jazdy dziennej? W załączniku zjęcię gdzie podłączyłem zasilanie po zapłonie to jest kostka do czujnika od filtra powietrza Proszę o pomoc pozdrawiam
11-07-2016, 17:53
Może trzeba by było sprawdzić czy spada tam napięcie, najlepiej będzie jeżeli sprawdzisz to miernikiem.
Druga sprawa to taka, że te światła nie obciążają instalacji. Równie dobrze możesz się wpiąć + do kostki idącej do alternatora. (niebieski cienki przewód).
11-07-2016, 18:03
A dlaczego nie używacie specjalnego do tego pinu TFL we włączniku świateł ?
Ja zarówno w Golfie, T4 Caravelle , Passacie B5 i Galaxy zawsze tam podłączałem i nigdy nie było problemów.
11-07-2016, 18:27
O matko. Wpial się w przeplywke. Normalnie kleklem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
11-07-2016, 18:51
Dzięki Panowie za sugestie i uwagi.
Dla chcącego nic trudnego, tylko zonkiem okazał się ten + Kolego BOGUSS, czy mógłbyś rozwinąć swoją odpowiedź tego pinu TFL we włączniku świateł? Nie wiem czy podołam z tym, bo przyznam jestem laikiem w sprawach elektrycznych (ale zawsze się uczę i się nie poddaję)
11-07-2016, 21:06
(11-07-2016, 18:51)arcturus86 napisał(a): Dzięki Panowie za sugestie i uwagi. ja u siebie wpiolem sie w wlacznik swiatek cofania tam masz + po stacyjce
12-07-2016, 08:07
TFL (TagFahrLicht - złącze dla świateł dziennych - napięcie pojawia się po przekręceniu stacyjki i znika po przekręceniu pokrętła świateł na pozycyjne lub drogowe.
Jedyna niedogodność jest to , że o ile jest zestyk we włączniku świateł w każdym aucie , o tyle brak jest konektorka we wtyczce i trzeba we własnym zakresie dorobić. Najprościej na szrocie wyrwać tanio wtyczkę do przełącznika świateł i przełożyć brakujący konektorek do swojej wtyczki . Należy zwrócić uwagę na szerokość konektora bo są 2 szerokości. Łączymy ze światłami TFL jako plus i dowolny minus.
13-07-2016, 15:14
Witam.
A po co w ogóle te kombinacje, w każdym markowym zestawie ledòw z modułem podłączasz plus do akumulatora, masę też albo do karoserii, a sygnałowy do przewodu plusowego świateł pozycyjnych w lampie, minimum przewodów i kombinacji i wszystko w jednym miejscu i co najważniejsze działa bez problemu i zagrożenia dla instalacj. Ledy startują po wzbudzeniu ładowania i gasną po otrzymaniu sygnału z pozycyjnych. Nawet w instrukcji montażu ledòw jest to opisane. Problem jest wtedy kiedy ktoś nie czyta albo kupuje to co najtańsze. Pozdrawiam
27-03-2018, 11:40
Witam . Nie wiem czy juz takie pytanie padło wcześniej na forum ,ale potrzebuje rozpiskę kolorów lub schemat z numerami pinów przy reflektorach a szczególnie lewa strona (kierowcy ) celem moim jest podłączenie wpinkami dezaktywacje ledów do jazdy dziennej oraz aktywacje przekaźnika świateł drogowych . gdy podłączyłem Ledy zasilanie + po stacyjce mam podłączone do alternatora. Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|