Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z ręcznym
#21
(11-10-2013, 22:38)dmusek napisał(a): Nie straszcie nowymi zaciskami, bo to już naprawdę ostateczność.

Nie chodziło mi żeby wystraszyć, tylko np. kolega zapłacił 70zł za używkę zacisk. Czasami się człowiek więcej nakombinuje a zaoszczędzi 30zł.Z tymi nowymi to chodziło mi o to, żeby nawet nie próbować bo się nie opłaca Wink Jeszcze w temacie ręcznego. U mnie dwa razy nie odbijała ta dźwigienka - raz w jednym, raz w drugim kole. Rozruszane, przesmarowane i działa dalej. Nie zostaje Ci nic innego jak wytargać zacisk i przepatrzeć go. Wtedy będziesz wiedział co dalej robić.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz




#22
jesli nie jest zaorany ten zacisk znaczy sie tloczek itp to wystarczy tylko w ramach coroczneog serwisowania hamulców ( czyszczenie i smaroanie) poprostu ten tloczek w tylnych zaciskach wkrecic do konca tak jak sie to robi przy wymianie klocków. Ja jeszcze pod tą oslone gumowa wpsikuje dobrego odrdzewiacza i wtedy wkrecam tłoczek. Po takim zabiegu hamulce raczej nigdy nie powinny zawieźć. Te problemy z hamulcami na tylnej osi wynikaja z tego ze wiekszosc kierowców nie zaglada tam kilka lat a korozja robi swoje przez ten czas.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#23
w tylnych lubią padać tzw. ślimaki, jak ktoś nieumiejętnie wymieniał klocki. Poprosyt nie rusza się dzwignia na zacisku albo jest w końcowym zakresie.
można to regenerowac, albo wymienić na używany.
Jeżdżę na felgach KUTYCH firmy slik i dziur się nie boję - www.forgedwheels.pl
Odpowiedz
#24
witam z racji ze miałem problem z recznym postanowiłem opisac skorodował mi sworzen hamulca recznego postanowiłem powymieniac w nim gumy wszystko było ok ze trzy dni i jak byłem w niemczech zaczeło kapac ,a nawet lac postanowiłem zaslepic weza i po przyjezdzie sie za to wziasc szukałem troche i znalazłem goscia co ma same sworznie hamulców i nawet samoregulatory zamówiłem rozebram wyczysciłem i teraz jest jak nowy ale za pare groszy samoregulator w sobie jest prosty do rozebrania wystarczy pozadny płaski srubokret i morsy gosc który sprzedaje te sworznie ma tez tulejki prowadzace w zestawie na zdjeciu widac sam trzpien z tuleja i samoregulator


Załączone pliki Miniatury
       
Odpowiedz
#25
Dzięki na pewno się przyda.Wink
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI Heart
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  problem z otworzeniem drzwi robsson 13 1,390 14-06-2023, 21:14
Ostatni post: robsson
  Haldex problem/porady siambi 54 13,356 01-05-2023, 16:56
Ostatni post: PabloLG
  Problem ze skrzynią biegów/luz wałka yogi32 65 20,366 17-09-2020, 20:16
Ostatni post: Niemago
  Problem z postojowkami i kierunkowskazami Posiadacz 9 2,363 30-05-2020, 10:14
Ostatni post: Posiadacz
  prawdopodobnie problem z wałem 4 motion kisielek 3 1,334 28-05-2019, 13:40
Ostatni post: kisielek
  Problem z wrzucaniem 1 biegu zdroyek 1 853 24-05-2019, 21:23
Ostatni post: Romek76
  Problem z temperaturą artur 8 5,531 08-04-2019, 21:48
Ostatni post: wesol
  Problem z Parktronikiem bazam 8 3,792 20-01-2019, 22:36
Ostatni post: certa
  Nawiew przód - problem/problemy bobbudow 88 58,858 07-01-2019, 10:34
Ostatni post: kalamb
  Problem z ogrzewaniem marhof1985 5 2,076 08-07-2017, 00:49
Ostatni post: Stefano

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości