Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AUY - pęknięty zawór
#11
(24-08-2013, 23:31)goozik napisał(a): tylko co mogło być przyczyną takiej demolki??To dość rzadkie zjawisko chyba nie?

Przeczytaj moj post, wyzej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#12
Czyli że ten zawór na foto -to jego wygiecie nastapilo z przyczyn pęknięcia,bo nie bardzo kumam?
Odpowiedz
#13
pekl tronek i wpadl zawor do srodka a to ze tłok pracuje to wiadomo ze zgieło zawór.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#14
Dzieki za wyjasnienie,jestem laikiem, ale jednak wydaje mi sie, ze jakas przyczyna musiała być,bo przeciez takie elementy jak chodzby trzonek zaworu nie pekaja samoczynnie bez powodu .
Co przypuszczasz Wesol?
Odpowiedz
#15
wada materialowa. Ale nie jest to pojedynczy przypadek w tdi PD W VP. kach jakos nie bylo za wiele takich przypadków a juz w PD jest odnotowanych sporo takich wlasnie sytuacji.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#16
A jest mozliwosc ,ze glowica była 'robiona' i wykonano to mało profesjonalnie?
W sumie nie słyszałem o jakichś inf. serwisowych odnosnie wad materiałowych czesci głowicy w PD ,no chyba że coś przeoczyłem, moze masz Wesol jakies konkretne notatki?
To powazna usterka i wychodzi na to ,ze kazdego PDeka moze spotkac;czy jak?
Odpowiedz




#17
a czy inne auta moze to nie spotkac? czy znajdziesz jakas akcje serwisowa na wyrabianie sie gniazd pod pd lub na walek rozrzadu? Tak bywa i nic nie poradzisz.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#18
Niestety ale nie. Poprostu to taka przypadlosc. Tma nie ma mozliwosci sie zatarcia zaworu inie ma zmeczenia materialu. Poprostu wada w materiale i bywa wlasnie tak w 1.9 tdi. Nie ma ani na to reguly ani nie ma na to jakiejs mozliwosci zapobiegania. Tak jak bywa ze sie korba urwie i zrobi dziure w bloku. Czasami po mocno tuningowanym aucie sie zdarzy a czasami na serii.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#19
O ja pierdziu, nieźle. W vpkach był problem z gibającym się kołem pasowym na wale. W sharanie spłynęła mi jedna panewka, silnik był po remoncie, wymienione panewki, pierścienie, planowana głowica. Stwierdziłem, że już nie robię tego silnika. Swoje przejechał, od remontu jakieś 30tys zrobione. Co ciekawe skrzynia ma się jeszcze dobrze, sprzęgło nie ruszane od nowości chyba, że robione koło 200tys. Wadliwe coś te tdiki jak nie uszczelka to to. Dodgy
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce Big Grin
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Brak dogrzewacza/wymonotowanie, zawór obiegu płynu/zmiana obiegu jolantcha61 62 34,780 28-11-2018, 21:53
Ostatni post: wesz82
  Zawór EGR - odcięcie lysy-karll 192 172,214 27-10-2018, 23:05
Ostatni post: Klaudek
Sad AUY Pęknięty tłok mustang727 67 21,630 05-06-2018, 05:48
Ostatni post: wesol
  Pęknięty wąż od turbiny gdzie szukać? Dawid2542 11 5,451 04-03-2015, 16:45
Ostatni post: piwek86
  zawór EGR synyster 5 7,796 07-03-2013, 18:06
Ostatni post: wesol
  zawór n75 pawel31 13 14,762 21-03-2012, 21:36
Ostatni post: bartixr

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości