Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
mozliwe sa oczewiscie nieszczelnosci na ukladzie grzewczym tylnym i przednim, wszelkie weze itp w podwoziu a takze w kabinie. Ewentualnie uszczleka pod glowicą. Cisnienie nie masz jak odkrecasz korek od zbiorniczka tego?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 364
Liczba wątków: 41
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
nieraz jak odkręciłem na ciepłym silniku to poziom płynu podnosił się .
SHARAN 1.9 TDI ASZ
"każdy chłopak z polskiej wsi jeździ wozem w TDI"
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ile sie podnosi?? to sykniecie to takie malutkie jest czy raczej sporawe??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 364
Liczba wątków: 41
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
jak jest na minimum ta tak do połowy pomiędzy min a max . sykniecie srednie
SHARAN 1.9 TDI ASZ
"każdy chłopak z polskiej wsi jeździ wozem w TDI"
Liczba postów: 227
Liczba wątków: 24
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
U siebie ostatnio wymieniałem kawałek węża który biegnie od króćca przy silniku do chłodnicy oleju bo na pewnej długości wąż dotyka pompy paliwa i w tym miejscu nastąpiło przegrzanie i delikatna nieszczelność aż pewnego razu uciekł mi cały płyn ze zbiorniczka.