Witam szanowne grono.
Problem przedstawia się następująco:
Klimatronik pulsuje przy starcie motoru.
Zegary działają poprawnie, prędkość, zliczanie kilometrów, paliwo itp. wszystko cacy.
Klima działa bez zmian.
Ale myślałem że to mało czynnika więc podpinam Vag'a i tu niespodzianka -
błąd 01086 - błąd czujnika pomiaru prędkości G22.
No to internet i szukam gdzie to ma być.
Niedziela i połowa poniedziałku rozbebeszam auto szukając tego nieszczęsnego czujnika w okolicach lewej półosi, ale niespodzianka, nie mam takiego czujnika, widocznie jak jest ESP to wszystko z ABS'u zaczytuje.
No ale skoro nie mam czujnika to skąd ten błąd ????
Znowu internet przeglądam i znalazłem co jest nie tak.
"Nie jestem do konca pewien, ale jest chyba tak. G22 w skrzyni - zegary (tam G68) - stad wychodzi dopiero GALA (auto regulacja glosnosci zaleznie od predkosci auta) do radia. Bialo iebieski przewod, pin nr 1 w kostce od radia.
Na forum Diagtronik znalazlem info, ze 00281 moze byc wlasnie przez zle podlaczenie radia. Sprawdz czy nie masz zwartego z czyms tego przewodu..."
No i faktycznie kilka dni temu zmieniałem radio i z przejściówki wychodził ten kabel i nie był zaizolowany.
Zaizolowałem, skasowałem błąd i gra gitara.
Ale co sobie ręce poobijałem i się pod autem wyleżałem tego mi nikt nie odbierze
Problem przedstawia się następująco:
Klimatronik pulsuje przy starcie motoru.
Zegary działają poprawnie, prędkość, zliczanie kilometrów, paliwo itp. wszystko cacy.
Klima działa bez zmian.
Ale myślałem że to mało czynnika więc podpinam Vag'a i tu niespodzianka -
błąd 01086 - błąd czujnika pomiaru prędkości G22.
No to internet i szukam gdzie to ma być.
Niedziela i połowa poniedziałku rozbebeszam auto szukając tego nieszczęsnego czujnika w okolicach lewej półosi, ale niespodzianka, nie mam takiego czujnika, widocznie jak jest ESP to wszystko z ABS'u zaczytuje.
No ale skoro nie mam czujnika to skąd ten błąd ????
Znowu internet przeglądam i znalazłem co jest nie tak.
"Nie jestem do konca pewien, ale jest chyba tak. G22 w skrzyni - zegary (tam G68) - stad wychodzi dopiero GALA (auto regulacja glosnosci zaleznie od predkosci auta) do radia. Bialo iebieski przewod, pin nr 1 w kostce od radia.
Na forum Diagtronik znalazlem info, ze 00281 moze byc wlasnie przez zle podlaczenie radia. Sprawdz czy nie masz zwartego z czyms tego przewodu..."
No i faktycznie kilka dni temu zmieniałem radio i z przejściówki wychodził ten kabel i nie był zaizolowany.
Zaizolowałem, skasowałem błąd i gra gitara.
Ale co sobie ręce poobijałem i się pod autem wyleżałem tego mi nikt nie odbierze