Liczba postów: 7
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jul 2013
Reputacja:
0
Witam.Jestem nowy na forum, przeglądam je i nie mogę znaleźć nic na temat mojej awarii. Mianowicie ucieka mi płyn chłodniczy-około0,5litra na 100 km ale nie widać nigdzie wycieków pod samochodem-mam garaż. Sprawdziłem tylną nagrzewnice odcinając dopływ płynu do niej i dalej jest to samo. Przy nalaniu do max płynu w zbiorniczku i nagrzaniu auta a następnym jego zgaszeniu jest mało płynu w zbiorniczku a wąż od chłodnicy jest twardy i gorący.Po odkręceniu korka wąż staje się miękki a płyn się rozszerza i idzie ponad max.Pompka na podszybiu nie miesza samego płynu tylko łapie powietrze.Co to może być.Auto Seat Alhambra 2002r.1.9tdi 116km
Liczba postów: 310
Liczba wątków: 27
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
sprawdz dywaniki czy to aby nie nagrzewniczka pod konsola i czy nie czuc na nagrzanym silniku specyficznego zapachu płynu z chłodnicy w kratkach nawiewu
Liczba postów: 62
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
0
A płyn wraca do zbiorniczka wyrównawczego? Nie jest brudny?
był Golf II 1.8 RP, oryginalny, czarny special GT
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
typowy objaw uzczelki pod glowica. to klasyka w tdi.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
petr
Użytkownik niezarejestrowany...
Poszla uszczelka i plyn idzie do komory spalania i sie spala
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
raczje jak depnie troszk epo garach to pompuje spaliny w uklad wodny. Dlatego tez weze puchna poziom plynu sie podnosi i obniza po odkreceniu korka zbiorniczka plynu chlodzacego. W SGA duzo czesciej siadaja uszczelki pod glowica jak w tdikach winnej budzie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 62
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
0
Kolega chyba już tu nie zagląda, ale dla innych - miałem tak i okazało się, że był przytkany zawór zwrotny w wężyku powrotnym do zbiorniczka. Stąd było moje pytanie, czy wraca płyn i układ jest drożny..
był Golf II 1.8 RP, oryginalny, czarny special GT
Liczba postów: 593
Liczba wątków: 96
Dołączył: Feb 2010
Reputacja:
3
ważne jest żeby sobie sprawdził czy termostat jest ok, bo czasami jak jest zacięty będzie miał podobne objawy
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jul 2013
Reputacja:
0
zaglądam zaglądam tylko nie miałem czasu na odp.płynu nie ma pod dywanikami ani nie czuć tego z nawiewu...nie jest też brudny.auto czasami się przegrzewa i zapalała się kontrolka od wody...termostatu nie sprawdzałem...nie ma białych spalin a olej też się nie podnosi i nie widać by był wodnisty...póki co nalałem uszczelniacza do chłodnic i będę patrzał
Liczba postów: 593
Liczba wątków: 96
Dołączył: Feb 2010
Reputacja:
3
Kurde najgorsze co mogłeś zrobić... musisz pamiętać że w sharanie są dwie nagrzewnice i takie specyfiki lubią je zatykać. Jak w zimę okaże się że nie chce grzać to odpowiedź będziesz miał gotową.