Liczba postów: 14,563
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Generalnie nie ma za wiele rodzajów. Było pisane ze automaty mają tylko inne i krótsze polosie.same podpory są takie same niezależnie od silnika. Tylko były jeszcze wersje pierwsze w koszu aluminiowym i późniejsze w stali. Ani inter car ani allegro nie jest wyznacznikiem.
W tych przystawkach to nie wiem co siedzi.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
29-03-2016, 21:07
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-03-2016, 21:09 przez ULTRA.)
No i tak, poduchy sprawdzone - wszystko sztywne aż miło, przegub wewnętrzny, zewnętrzny i cała półoś też nie wydaje się, żeby była uszkodzona, ale podejrzana jest ta przekładnia kątowa.
Po chwyceniu półosi ręką i próbie ruszania przód/tył czyli osiowego słychać taki delikatny stukot ze środka tej przekładni, tak jak gdyby pukać dwoma młotkami między sobą tak delikatnie, identyczny dzwięk jest, gdy ruszam wałem idącym z tej przekładni do tylnego mostu, także coś jest nie tak z tą przekładnią.
Moje pytanie, czy ktoś miał takowy problem, ta przekładnia jest rozbieralna można tam luknąć, coś się tam mogło wyrobić ???
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
Takie pytanie - czy uszkodzony lub też kończący się przegub wew. powoduje drganie/mrowienie/rezonans na lewarku zmiany biegu, ale tylko i wyłącznie na 6-tym po odpuszczeniu pedału gazu ??
Liczba postów: 14,563
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Jeśli na 5 biegu tego nie ma to ja bym powiedział ze raczej nie. Ale przegub wymienić na taki od audi to koszt 50-100 zł wiec nie ma się co zastanawiać. Przegub pokazuje że jest wypracowany podczas jazdy np pod górę albo z ładunkiem z pedałem gazu w podłodze. Wtedy będzie drgac jak szalone.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
No właśnie, że sęk w tym, że podczas powrotu z Wroclawia do domu przez jakieś 400 km strzelało mi z przedniej prawej strony podczas odpuszczania gazu, przyspieszania, buda dostawała rezonansu, jak wrzucałem luz i się toczyłem to też strzelało, dodatkowo pojawiały się jakieś nieprzyjemne odgłosy buczenia - myślałem, że nie dojadę do domu .......
No ale teraz już tego nie ma, koło dokręcone, zresztą trochę tam pomacałem i jakiś luz jest półoś-przegub kręcąc kołem na lewarku przy wrzuconym biegu.
Lewarek drży tylko na 6-tym.
Liczba postów: 14,563
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Nie wiem jak to rozwiazuje motomax i jaka masz wersje czy stalowa czy alu. Jesli nie jest wypracowane to nie powinno tobic problemu. Niedtety trzeba tam zerknac bo nie ma opcji naprawiania aut na odleglosc. To nie kaszpirowski. A jak tam juz zagladamy to sprawdzamy wszystko bo co nam stoi na przeszkodzie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,563
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
lozysko powinno nawet z FŁT dlugo wytrzymac. Sam mam takowe u siebie, Nie wiem jakie tam masz zastosowane bo nie wiem jak to motomax rozwiazuje. Nie zdradzaja swoich pomyslow i co tam stosuja. Problemem w oryginale jest to ze stosuja ta gume na tym lozysku ktora poprostu z wiekiem peka i sie rozlatuje. samo lozysko jeszcze moze i by wytrzymalo nie jest ta guma do niczego potrzebna bo wiele maek stosuje takie podpory i wiel z nich te zma ta gume i wiele tez tej gumy tam nie ma i jest bardoz dobrze. to tak jak m wywalamu egr wywalamy dwumasy dajemy inne turbiny itd itd. Rozne przerobki stosujemy od bardzo malutkich po duze.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.