Liczba postów: 252
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
1
05-03-2020, 08:56
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-03-2020, 08:58 przez wesz82.)
I to by się zgadzało co do joty.
Zamiennik tego frezu posypał się po 80tys km.
Jaka firma była nie wiem bo nie ma oznaczen żadnych.
Zobaczymy jak wyjdzie.
Dzieki
Liczba postów: 252
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
1
Więc zmieniłem tą oske.
W sumie nic to nie pomogło zbyt.
Jak się da mu w palnik to wibracje dalej są.
Ale jak sprawdzałem drugi przegub wew po tym jak skrecilem wszystko to strasznie latał.
Paluszkiem jak się ruszyło to latał górą dół.
Ale po drugiej jeździe już siedział sztywno.
Wiem że wew nie sprawdzę na aucie ale to nie był typowy luz,było to znacznie więcej
Może wrzucę filmik i dam tutaj.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Na sztywno nigdy nie bedzie. Z tym że metoda macajewa nic się nie sprawdzi w przegubach. Tam nie ma że się robi luz 5 mm bo przy tym to nie wiem czy byś ujechał z 50 km/h
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Słuchaj. Kilka filmików też tu gdzieś zapodalem. W fotkach pokazywałem że luz się robi na tym krzyżaku. Tu między talerzykiem a gałką krzyżaka. Luz ten to nawet poniżej połowy milimetra. Jak jest luz 1 mm to tekepie przegubem jak młockarnią. Chyba słabo wyczujesz luz 1 mm. Dwa to chyba nie sądzisz że przegub to taka część sztywna jak zaspawana. Przegub wewnętrzny kulkowy ma bieżnie na kulki w kształcie księżyca i tak samo zamiast krzyżaka jest takie jabłko. Kulki samoczynnie likwidują luz czego nie uświadczysz w przegubie wewnętrznym typu tripod.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 252
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
1
Chyba zamienię oska z prawej strony na oske z lewej.
Zobaczymy jak się wtedy auto zachowa.
Masz rację że nie wyczujesz małego luzu ale tutaj oska przy wejściu w osłonę chodziła sobie tak ponad 1 mm.gora dół.
Najgorzej że po jeździe już była sztywna.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Więc sam widzisz ze macać to można kury a nie półosie. Ja bym kupił polis od audi i wymienił sam przegub wewnętrzny. To na tyle tania akcja że drożej wyjdzie u mechanika sama zamiana. Jak sam robisz to kup półoś od audi.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 252
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
1
Mam 2 szt z audi,już pisaliśmy o tym.
Moja jezdzi tym autem więcej a jeżeli ja i dziś oznajmiła mi że jest dużo gorzej a jeżeli było wiec tą oska jakas trefna musi być.
Liczba postów: 163
Liczba wątków: 25
Dołączył: Jun 2018
Reputacja:
1
Ja u siebie mailem podobnie nowe przeguby to jakieś gówno z plasteliny... Już to jak się ściąga ten tripod z flanszy przeguby samo za siebie o tym mowi spada od samego patrzenia. Te z audi mechnior musiał wybijać młotkiem bo tak ciasno siedziały. Ja wymieniłem oba na te z audi i nic nie telepie od 10kkm. Na nowych rzekomo dobrej firmy zrobiłem jakiś 1km i telepalo tak samo jak na moich oryginalnych po przebiegu 200kkm.