Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nie nic nie trzeba kalibrowac ani kasowac nawet bledów. odrazu ma dzialac poprawnie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
Bo ja mam taki problem że wszystko podłączam według schematu a auto nie ma mocy, dymi. przewody podciśnienia sprawdzone i są szczelne nie mam pojęcia o co chodzi?
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
Tak ;d dodam że mam skrzynie od benzyny ale to chyba nie ma znaczenia.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
musisz zapodac logi ale na probe tez mozesz dac bezposrednio podcisnienie z pompy vaq na gruszke turbiny z pominieciem calej reszty w tym tez tego N75
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
skrzyni nie ma tu nic do gadania. Troszke wolniejszy bedzie i tyle.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
19-06-2013, 00:10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-06-2013, 18:44 przez marioo96.)
Mam dokładnie to samo, ale da się jeździć ;p i obroty różnią się na każdym biegu. a wracając do braku mocy co może być jeszcze przyczyną?
Wesol co to są logi? hehe nie ogarniam trochę ;d
a gdy podłącze pompe vac bezpośrednio do turbiny to nic złego się nie stanie?