09-03-2018, 00:11
panowie czy Wy macie może pojęcie do kiedy szedł silnik AAA a od kiedy AMY? mam spory problem z doborem części bo po nr VIN wychodzi mi silnik AAA a na loku mam nabity kod AMY.
VR6 wymiana rozrządu - wyjęcie silnika
|
09-03-2018, 00:11
panowie czy Wy macie może pojęcie do kiedy szedł silnik AAA a od kiedy AMY? mam spory problem z doborem części bo po nr VIN wychodzi mi silnik AAA a na loku mam nabity kod AMY.
09-03-2018, 15:25
20-03-2018, 01:42
Silnik w 85 procentach przygotowany do montażu do auta.zostaly same drobnostki. Jutro jak uporam się z LPG i reszta kabelkow silnik trafia na swoje miejsce.
Szacunek za wykonaną robotę, obu silnik śmigał jak naj lepiej i jak naj dłużej,
PS. Fajny warsztat, w zamku jakimś? :-D
08-05-2018, 22:56
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-05-2018, 23:08 przez marcin1621.)
(20-03-2018, 06:56)fmichal86 napisał(a): Szacunek za wykonaną robotę, obu silnik śmigał jak naj lepiej i jak naj dłużej, Warsztat w starym budownictwie na dolnym Śląsku. A mianowicie w pomieszczeniach gdzie kiedyś funkcjonowały PGRy Przyszedł czas na jakieś drobne podsumowanie mojej pracy. Auto przejezdzilo już grubo ponad 3 tyś km i oprócz jakiś drobnostek typu czujnik ciśnienia oleju nic sie nie działo.auto na te 3 tyś km nie spalilo oleju a jak nawet to w ilościach niezauwazalnych na bagnecie. Silnik pracuje równiej i ma więcej mocy. Nawet spalanie paliwa się zmniejszyło. Co najbardziej mnie cieszy to to ze silnik jest zrobiony pode mnie i nie ma grama wycieku czyli tak jak lubie i tak jak mam w kazdym aucie w obiegu domowy. Koszt jaki ponioslem to około 1700zl w tym części do silnika płyny oleje oraz do skrzyni olej uszczelniacze itd. Wszystko zrobione wg programów serwisowych. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|