no fakt zazwyczaj ciagneli do okolo 10 lat produkcji. Aczkolwiek zwracajac uwage na zmiany zachodzace w tych autach to trudno mowic tu o MK2 jak podwozie jest prawie to samo, NAdwozie ma zmiany kosmetyczne ( tka jak roznice miedzy galaxy, ali i sharanem). Sharan mk2 ma juz inne wymiary- szerszy, nizszy, inne zawieszenie o wygladzie nie wspomne ale magistrala CAN na pokladzie itp.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
28-05-2013, 11:17 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-05-2013, 19:17 przez wesol.)
już w moim jest większy rozstaw np: tylnej osi , także trochę żeście to spłycili a tak do końca wiki tez wierzyć nie można, chyba najlepiej oddaje to ETKA gdzie jasno widać co i jak. Dla mnie osobiście jak przesiadam się z auta kolegi rok 99 do swojego to po prostu przepaść. Uważam że lepiej wykończony co najważniejsze w obydwóch autach nadal jest technologicznie stara technologia - zawieszenie nie ma żadnych wielowahaczy czy aluminium w zawieszeniu i to jest na duży plus.
a oto fotki poniżej, dokładnie rozstaw osi jest o 20 cm szerszy.
zależy jakie to fotele czy kubełkowe-sportowe czy zwykłe, bo chyba jedne na drugie nie założysz.
Ogólnie wydaje mi się ,że największa różnica jest tylko w gąbce, stelaż powinien byc taki sam.
Czy ktoś może mi łopatologicznie wytłumaczyć jakie czynności powinienem wykonac w celu zmiany stelaża pod mocowanie foteli? WYjaśniam o co chodzi.
Posiadam wersję Ghia gdzie domyślnie fotele sa w konfiguracji 2+2+2. Szwagier, który był poprzednim właścicielem zamowił przeróbkę na 2+3+2/0.
Zamontowano inny stelaż i jest tak jak sobie życzył. Ja chcę powrócić do 2+2 ( trzeci rząd nieistotny, wolę bagaznik ). Choćby ze względu na to, że do każdego fotela mam podłokietniki, które przy 3 fotelach w drugim rzedzie trzeba odpiąc a do tego pas dla środkowego fotela i tak trzeba ciągnąć z trzeciego rzędu.
Wiem, że trzeba zdjąc fotele, podniesć dywaniki. Pewnie powoli dojde co i jak i poskladam do kupy te stelaże ale może ktoś już coś takiego robil u siebie?
11-06-2013, 12:24 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-06-2013, 12:28 przez daneczek76.)
szczere dziwie się i zastanawiam o czym piszesz bo ja mam wszystkie dziury u siebie ori wstawione i mogę te fotele w dowolnej konfiguracji mieć wczepione.
najlepiej dołącz zaczepy do foteli i wtedy nie będzie dziur w wykładzinie po zaczepach, a i konfiguracja będzie dostępna dowolna.
a tu zaczepy na aukcji: TU KLICK TU
OK, w weekend zabiorę sie za to i zrobię. Daneczek76,Ty masz pewnie wszystkie dziury bo masz wersję 7 osobowa. Moja domyslnie jest 6 osobowa na 2 fotele w drugim rzedzie. Aby wstawic trzy i przesunac skrajnie na boki dwa fotele trzeba bylo przerabiac. Mam dodatkowe stelaże, tyle że jak wstepnie spojrzalem to jest tam teraz tyle otworów na mocowania, że glowa boli. Ale sprobuje to ogarnąć. Jak cos zloe pojdzie to zrobie foty i wrzucę. Dzieki.
11-06-2013, 13:37 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-06-2013, 13:40 przez daneczek76.)
Moje auto z fabryki wyszło z 6 fotelami bo tak zamówił klient pierwszy właściciel, ja dokupiłem potem jeszcze jeden. Ale auto do myślni z fabryki wyszło z kompletem zaczepów w podłodze jak i pasów na 7 osób.
Co do zaślepek to prawda mam oryginalnie dostałem razem z samochodem.