podłączyłem centralkę niestety bez szyb ;/ zamyka / otwiera / mruga / alarm działa /
gruby czerwony - +12
gruby brązowy - masa
szary- zamyka zamek
zielony- otwiera zamek
to brałem z przelotki .
biało-czarny i biało zielony to kierunkowskazy je brałem z wiązki między drzwiami a fotelem
a co do szyb to przy daniu +12 na szary / +12 na zielony "próbówką" zamykało/otwierało zamek oraz szyby!!
po podpięciu do centralni otwiera/zamyka tylko zamek ;/
widzę każdy podaje inne kolory więc nie ma co się zbytnio sugerować i podpinać na oślep
Podłączenie sterownika centralnego zamka w VW Sharan rok np 2004r, w skrzynce bezpiezników znajduje się wtyczna oznaczona jako P6, odlączamy ją i szukamy kabelka koloru szarego odpowiadającego za zamykanie oraz zielono-czerwony odpowiadajacego jako otwieranie. Plus 12 znajdujemy również w tej wnęce zobaczymy gruby czerwony kabel. Kierunkowskazów nie musimy podłączać ponieważ fabrycznie działają. Proste do podłączenie, można to zrobić w 30 minut.
tak zgadza sie. Pisalismy juz gdzies o tym. Mam nawet gdzies schemat od jakiegos alarmu centrala z jakiejs firmy co jest oisane jak podpinac do kilku vagów. Opisali gdzie umieszczac tą centralke i gdzie wpinac sie w kable.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
03-05-2014, 20:55 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-05-2014, 20:58 przez m-blue.)
W załączniku masz schemat podłączenia i kolory kompletnej instalacji do alarmu w polifcie, kiedyś chyba już to wrzucałem.
JEden to kawałek schematu ogólnego a drugi to już konkretnie pod sharana, zobacz sobie po numerkach kostki i porównaj oba, zobaczysz co i gdzie.
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
czy przy takim połączeniu działa ryglowanie czy tylko zamykanie bez ryglowania ?
Pytam, ponieważ zakupiłem autoalarm w cenie 2 kluczyka, którego nie było w zakupionym przeze mnie Sharanie, jak się okazało pojazd miał oryginalny autoalarm ale to już historia...
Zapewniam "przedzowonienie" przewodów i uruchomienie zamykania i otwierania pojazdu / kierunków / krańcówek bez uruchamiania oryginalnego alarmu nie trwało 30 min ale dalej nie mam ryglowania
Dodatkowo z oryginalnego pilota alarmu po zamknięciu nie świeci (sprawna) dioda w boczku tapicerki (przewody sprawne) a ryglowanie sprawne (nie otworzymy od środka)
Macie jakieś pomysły ???
Witam szanownych kolegów, mam pytanie odnośnie podłączenia ze schematu podanego przez kolegę m-blue. U mnie w Alhambrze '98 po podaniu sygnału +12V przy zamkniętych drzwiach (lub zblokowanej krańcówce do testów) zamyka centralny od razu z podwójnym ryglowaniem. A że centralkę uniwersalną mam z funkcją komfortu to przez 25sec od zamknięcia podaje zasilanie na ten szary i domyka wszystkie szyby. Problem jest natomiast natury technicznej w razie zonka z aku czy da radę otworzyć manualnie zamek z kluczyka w drzwiach? bo przy opcji padniętego aku z klapy pstryczek nie zadziała żeby otworzyć, a z wewnątrz przy podwójnym też nie otworzy, pierwszy raz mam auto z podwójnym ryglowaniem stąd pytanie. btw dioda w dzwiach kierownika mruga po zamknięciu z pilota. ew czy jest opcja wyłączyć podwójny rygiel.
A jak najszybciej przekonać się czy mamy w maszynie działający moduł komfortu ? Otwórz jedno lub wszystkie okienka. Zatrzaśnij drzwi i kluczykiem w zamku przekręć w kierunku zamykania i przytrzymaj w tej pozycji jeszcze chwilę . Po około 1...2 sekundach powinny się zamknąć okienka. Będą się zamykać aż do pełnego zamknięcia lub do chwili zwolnienia kluczyka w zamku. Brak reakcji szyb oznacza brak omawianego modułu lub jego uszkodzenie.