Liczba postów: 305
Liczba wątków: 3
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
Wiec zdecydowales sie wyciagnac tloka zamiast wlewac to, bo jezeli wiesz ze pekl pierscionek... . Przeciez pisalem ze nawet tego nie tlumaczylem z rosyjskiego a z doswiadczenia wiem ze te srodki to... . Tez narozbieralem sie motorowni i nie w PL tylko w ASO za zachodnia granica i cos mi sie obilo o me marne oczeta. A korbowod tak sam od siebie chyba sie nie podgial. Nie no daje na luz bo wiadomo niektore srodki moze i dobre ale jak sie nie leje oleju rzepakowego zamiast dobrej oliwy do motorowni to chyba takich srodkow nie trzeba poszukiwac. Jakos tak od nastu lat to robie i nie bylem zmuszony jak do tej pory ani sciagac glowicy , zmieniac turbawki ani rozbierac motorowni w swoim prywatnym autku.
Wita Rafal
Sharan 2006 AUY
Bylo 118 kucy jest 142 po malym lajcie
Byl standard wizualny ale idzie ku lepszemu
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Szczerze wątpie by srodkiem tego typu mozna bylo taki zapieczony pierscionek ruszyc. O ile geometrie w suszarce latwo ruszyc bo mozna jakos sie tam do niej dostac nawet bez wyciagania suszarki to tu raczj enie ma szans bez wyciagniecia tloków. Tak jak te czyszczenia wtrysków. Tez sa rzekome srodki co to niby zalatwiaja sprawe ale odrazu powiem ze i tak trzeba wyciagnac wtrysk i w myjce ultradziwkowej rozebrany na czesci pierwsze umyc. Oczewiscie tez w srodku dosc agresywnym ale bez myjki nic nie bedzie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
akurat modyfikator plus to juz masters testowal i pod publike jego wypowiedzi wykastrowali, zmontowali ze to taki cudowny specyfik. A juz na forum to sam powiedzial ze nc to nie dalo ale i nie pogorszylo. Zadnym modyfikatorem nic nie naprawisz. Moze zaraz bedziemy plynami naprawiali auta.
W bajki nie wierze.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 377
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
1
ok, nie stosuj też pasty do zębów i płynu do płukania ust, bo to tez kiedyś ktoś wymyślił, po to, żeby kasę zarabiać na durniach :d
byłem przy "rozpuszczaniu" nagaru na pierścieniach w autcie swoje wiem.
koniec klepania na ten temat z moejj strony. Swoje zdanie wyłożyłem i nikogo nie zamierzam do niego przekonywać.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
23-05-2013, 09:30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-05-2013, 10:04 przez daneczek76.)
(16-05-2013, 20:30)bartixr napisał(a): są środki na to, w moich kręgach nazywają to "rozkoksowka" pierścieni.
W kilku przypadkach na 10 pomaga.
(16-05-2013, 18:04)fredric napisał(a): czy po użyciu płukanki srikłid moli po której jakimś cudem zacznie cieknąć olej to firma pokryje koszty naprawy???
od płukanki olej nie ma prawa zacząć cieknąć.
To sa właśnie te bajki, że olej syntetyczny "wypłucze" Ci uszczelki i silnik straci ciśnienie...
ładnie odpowiedziałeś THX ,
Panowie Olej nie uszczelnia silnika , jak po płukance zacnie cieknąć to moge się założyć że bez płukanki za chwile było by to samo , bo silnik był juz dobity.
(18-05-2013, 07:32)bartixr napisał(a): (18-05-2013, 07:21)wesol napisał(a): Daniel udowodnil ze przez peirwsze minuty po odpaleniu olej idzie bokiem i omija filtr oleju.
daj link, zajrzę bo nie wierzę w taką sytuację.
przy wysokim ciśnienie tak, ale przy niskim podczas rozruchu, dawaj nazwę tematu lub link - poczytam.
pisałem o tym szczególnie w zimie nie ma bata żeby filtr filtrował zimny olej bypass się otwiera i olej jest ciągnięty bezpośrednio z miski na silnik i omija filter ( czyli silnik jest smarowany syfem z miski, dlatego tak waże jest szczególnie przy jeździ na krótkich odcinkach aby zagrzał się silnik bo tak to ciągle jest smarowany gównem z miski), dopiero po rozgrzaniu idzie przez filtr.
Prosze o to dowód niewierni Tomasze.
Unas mamy go w obudowie wkładu bo używamy wkładu filtra w starszych konstrukcjach zawór był w filtrze.
I to też jest jeden z powodów dla których warto wypłukać układ olejowy.
Ten środek głównie ma wypłukać i rozpuścić syf i bród i nagar który zaczyna powstawać a nie stary .
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
23-05-2013, 10:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-05-2013, 10:03 przez daneczek76.)
bartixr ważne jest aby olej wymienić przed zimą, i kupić o jak najniższej temperaturze płynięcia wtedy szybciej się nagrzeje i dalej to juz wiemy co.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 377
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
1
mi tego pisać nie trzeba, że w zimie najlepiej 0W..
Mam na myśli co innego. Patrząc na jego stan skupienia w niskiej temp. stawiam hipotezę, że być może przejdzie on przez filtr (nie przez zawór bocznikowy), ponieważ jest wystarczająco rzadki.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
23-05-2013, 13:43
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-05-2013, 14:16 przez daneczek76.)
nie ma takiej opcji żeby przeszedł co najwyżej może szybciej mieć temperaturę płynięcia , oczywiście mówimy tu o temperaturach minusowych i to tak dobrze -. jest dużo filmów na youtube i zobaczyć jak płynie dany olej w ujemnej temperaturze.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.