Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Płukanie silnika
#31
Wiec zdecydowales sie wyciagnac tloka zamiast wlewac to, bo jezeli wiesz ze pekl pierscionek... . Przeciez pisalem ze nawet tego nie tlumaczylem z rosyjskiego a z doswiadczenia wiem ze te srodki to... . Tez narozbieralem sie motorowni i nie w PL tylko w ASO za zachodnia granica i cos mi sie obilo o me marne oczeta. A korbowod tak sam od siebie chyba sie nie podgial. Nie no daje na luz bo wiadomo niektore srodki moze i dobre ale jak sie nie leje oleju rzepakowego zamiast dobrej oliwy do motorowni to chyba takich srodkow nie trzeba poszukiwac. Jakos tak od nastu lat to robie i nie bylem zmuszony jak do tej pory ani sciagac glowicy , zmieniac turbawki ani rozbierac motorowni w swoim prywatnym autku.
Wita Rafal
Sharan 2006 AUY
Bylo 118 kucy jest 142 po malym lajcie
Byl standard wizualny ale idzie ku lepszemu Big Grin
Odpowiedz




#32
Szczerze wątpie by srodkiem tego typu mozna bylo taki zapieczony pierscionek ruszyc. O ile geometrie w suszarce latwo ruszyc bo mozna jakos sie tam do niej dostac nawet bez wyciagania suszarki to tu raczj enie ma szans bez wyciagniecia tloków. Tak jak te czyszczenia wtrysków. Tez sa rzekome srodki co to niby zalatwiaja sprawe ale odrazu powiem ze i tak trzeba wyciagnac wtrysk i w myjce ultradziwkowej rozebrany na czesci pierwsze umyc. Oczewiscie tez w srodku dosc agresywnym ale bez myjki nic nie bedzie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#33
dla tych którzy znają rosyjski:

http://www.youtube.com/watch?v=Ugn7YrQb8q4

z pomiarem kompresji przed i po:
http://www.youtube.com/watch?v=Ugn7YrQb8q4

W Polsce wszystkie preparaty albo przychodzą z opóźnieniem z zachodu albo ze wschodu.
również słynny modyfikator + to rosyjski produkt.
Mamy w duszy, nie wierzyć, dopóki nie pomacasz sam Smile


AntiCarbon
http://www.youtube.com/watch?v=4jKr4JEA0KM


jeszcze jeden anticarbon:
http://www.youtube.com/watch?v=RrAnDBEgM7g
Odpowiedz
#34
akurat modyfikator plus to juz masters testowal i pod publike jego wypowiedzi wykastrowali, zmontowali ze to taki cudowny specyfik. A juz na forum to sam powiedzial ze nc to nie dalo ale i nie pogorszylo. Zadnym modyfikatorem nic nie naprawisz. Moze zaraz bedziemy plynami naprawiali auta.
W bajki nie wierze.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#35
ok, nie stosuj też pasty do zębów i płynu do płukania ust, bo to tez kiedyś ktoś wymyślił, po to, żeby kasę zarabiać na durniach :d

byłem przy "rozpuszczaniu" nagaru na pierścieniach w autcie swoje wiem.
koniec klepania na ten temat z moejj strony. Swoje zdanie wyłożyłem i nikogo nie zamierzam do niego przekonywać.
Odpowiedz
#36
(16-05-2013, 20:30)bartixr napisał(a): są środki na to, w moich kręgach nazywają to "rozkoksowka" pierścieni.
W kilku przypadkach na 10 pomaga.
(16-05-2013, 18:04)fredric napisał(a): czy po użyciu płukanki srikłid moli po której jakimś cudem zacznie cieknąć olej to firma pokryje koszty naprawy???

od płukanki olej nie ma prawa zacząć cieknąć.
To sa właśnie te bajki, że olej syntetyczny "wypłucze" Ci uszczelki i silnik straci ciśnienie...

ładnie odpowiedziałeś THX ,
Panowie Olej nie uszczelnia silnika , jak po płukance zacnie cieknąć to moge się założyć że bez płukanki za chwile było by to samo , bo silnik był juz dobity.

(18-05-2013, 07:32)bartixr napisał(a):
(18-05-2013, 07:21)wesol napisał(a): Daniel udowodnil ze przez peirwsze minuty po odpaleniu olej idzie bokiem i omija filtr oleju.

daj link, zajrzę bo nie wierzę w taką sytuację.
przy wysokim ciśnienie tak, ale przy niskim podczas rozruchu, dawaj nazwę tematu lub link - poczytam.
pisałem o tym szczególnie w zimie nie ma bata żeby filtr filtrował zimny olej bypass się otwiera i olej jest ciągnięty bezpośrednio z miski na silnik i omija filter ( czyli silnik jest smarowany syfem z miski, dlatego tak waże jest szczególnie przy jeździ na krótkich odcinkach aby zagrzał się silnik bo tak to ciągle jest smarowany gównem z miski), dopiero po rozgrzaniu idzie przez filtr.
Prosze o to dowód niewierni Tomasze.
Unas mamy go w obudowie wkładu bo używamy wkładu filtra w starszych konstrukcjach zawór był w filtrze.

I to też jest jeden z powodów dla których warto wypłukać układ olejowy.
Ten środek głównie ma wypłukać i rozpuścić syf i bród i nagar który zaczyna powstawać a nie stary .
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz




#37


Cytat:pisałem o tym szczególnie w zimie nie ma bata żeby filtr filtrował zimny olej bypass się otwiera i olej jest ciągnięty bezpośrednio z miski na silnik i omija filter ( czyli silnik jest smarowany syfem z miski, dlatego tak waże jest szczególnie przy jeździ na krótkich odcinkach aby zagrzał się silnik bo tak to ciągle jest smarowany gównem z miski), dopiero po rozgrzaniu idzie przez filtr.

I to też jest jeden z powodów dla których warto wypłukać układ olejowy.

brzmi logicznie, ale jeśli mamy 5W albo 0W w silniku.. czy jest on wystarczająco rzadki aby przeszedł przez filtr przy zimnym starcie ?

ps. wniosek - tym bardziej montuję na przyszłą zimę włączanie dogrzewacza z pilota.
myślę ze 30 minut (przy -25) wystarczy mu aby temp doszła do oleju i go "upłynniła".

Odpowiedz
#38
bartixr ważne jest aby olej wymienić przed zimą, i kupić o jak najniższej temperaturze płynięcia wtedy szybciej się nagrzeje i dalej to juz wiemy co.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz
#39
mi tego pisać nie trzeba, że w zimie najlepiej 0W..
Mam na myśli co innego. Patrząc na jego stan skupienia w niskiej temp. stawiam hipotezę, że być może przejdzie on przez filtr (nie przez zawór bocznikowy), ponieważ jest wystarczająco rzadki.
Odpowiedz
#40
nie ma takiej opcji żeby przeszedł co najwyżej może szybciej mieć temperaturę płynięcia , oczywiście mówimy tu o temperaturach minusowych i to tak dobrze -. jest dużo filmów na youtube i zobaczyć jak płynie dany olej w ujemnej temperaturze.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Poduszka silnika rafal4610 3 122 16-04-2024, 08:23
Ostatni post: Niemago
  Remont silnika refiko 1 200 02-12-2023, 21:55
Ostatni post: wesol
  ASZ schemat wiązki elektrycznej silnika Marcin...11 8 1,274 15-03-2023, 16:00
Ostatni post: Marcin...11
  Jaki olej do silnika 2,0 103 kW? necik 1 561 15-11-2022, 16:21
Ostatni post: Niemago
Sad 1.9 TDI nierówna praca silnika/drgania na wolnych obrotach sand21 136 47,707 13-06-2021, 14:40
Ostatni post: agaikarol
  Kodowanie sterownika silnika i skrzyni biegów Tiptronic Jacto rewolwer1980 3 1,548 05-06-2021, 14:37
Ostatni post: kalamb
  Problem z odpaleniem zimnego silnika, gasnący silnik 19,TDi 115KM ukciak 34 8,504 28-12-2020, 10:52
Ostatni post: wesol
  Problem z odpaleniem silnika wladcaszerszeni 1 1,160 06-06-2020, 08:53
Ostatni post: wesol
  Zmiana silnika z AUY na AVF/inne csdark 41 21,626 10-02-2019, 22:38
Ostatni post: wesol
  Temperatura silnika, a wskaźnik. Collega 36 13,623 27-01-2019, 21:55
Ostatni post: tolus24

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości