Tak więc zamierzam zapodać swojemu Szarikowi nowe tylne zawieszenie, stąd pytanko do Was. Co powinienem wymienić aby posłużyło kolejne tysiące km ? Tylko proszę nie pisać, że wszystko tylko nazwy części jakie wymienić
Regeneracja tylnego i przedniego zawieszenia - czyli co wymienić?
|
08-05-2013, 09:32
W sumie to tam nie ma za wiele co wymieniac. Nie wiem czy amorki chcesz wymieniac ale oprocz nich ma tulejki na wahaczach o symbolu 7M0501541. Ja niestety musialem zamowic z literka A na koncu. Sa mimosrodowe do ustawienia dokladnego zbieznosci tylu. U mnie delikatnie sciagalo tyl w lewo do srodka jezdni a co za tym idzie wozidelko na przestrzeni 200 metrow zjezdzalo okolo metra w prawo. Po wymianie jak pociag po szynach prosciutenko.
Wita Rafal
Sharan 2006 AUY Bylo 118 kucy jest 142 po malym lajcie Byl standard wizualny ale idzie ku lepszemu
08-05-2013, 11:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-05-2013, 11:18 przez daneczek76.)
Amorki jeszcze raz amorki jeśli ty ich nie wymieniałeś idę o zakład że są słabe i test z przeglądu który pokaże nawet 70% mnie nie przekona. Tym bardziej że ściągnąć amor to 5 min roboty i wtedy w reku go mając wszystko wiadomo , a jak będziesz chciał kupić to Bilstein B4 lub KYB.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
08-05-2013, 13:08
Ja bym wymienił amory i tuleje stabilizatora jeśli już chcesz robić, a resztę to bym poczekał aż zacznie się odzywać.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Więc robimy listę
Amory + pewnie są tam jakieś odboje? A wymienić z tyłu muszę ponieważ 1 się delikatnie poci. Tuleje stabilizatora ( ile ich tam jest bo jak czytam katalog z częściami to głupieje ? ) rafalk74 Czym się różnią tulejki o symbolu 7M0501541 od tych z literką A na końcu? Pełnią jakąś inną funkcję?
08-05-2013, 22:25
Mi ostatnio coś stukało na wybojach i też breszkami, deskami kombinowałem i nic, pojechałem na SKP na szarpakach sprawdzili mi wszystko i sobie też sam popatrzyłem pod autem co i jak. A koszt groszowy.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
I co stukało? U mnie coś stuka jak auto jest załadowane dość solidnie - na pusto nic nie słychać. Jakiś taki metaliczny dźwięk.
08-05-2013, 23:24
a mozna ten temat przesunac do ogolnej techniki? Przeciez benzyna ma to samo zawieszenie.
Astra wybijała plomby od gleby
AleHandro zapewnia KOMFORT
09-05-2013, 06:56
U mnie znowu na odwrót jak jadę na pusto to stuka a jak załadowany to nic nie słychać.
to ja tak mniałem ze stukało na pusto,okazało się ze podkładka pod sprężyną się rozwaliła i wyleciała,a stukanie było od przemieszczania się spręzyny po założeniu nowej wszystko wróciło do normy
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161 Skype jak coś na PW Nie nienawidzę cwaniactwa służę pomocą w diagnostyce grupy VAG |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości