13-02-2013, 14:58
RAFFEN ja tak samo, ale z tego co wyczytałem to kolega dopiero to auto kupił więc może poprzedni właściciel nie robił nic przed sprzedażą.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
przygotowanie auta w długą drogę
|
13-02-2013, 14:58
RAFFEN ja tak samo, ale z tego co wyczytałem to kolega dopiero to auto kupił więc może poprzedni właściciel nie robił nic przed sprzedażą.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
13-02-2013, 14:58
Auto kupiłem w ubiegłym roku przed wyjazdem do Holandii, do września jeździli nim rodzice. Studiuję i też nie mam kasy żeby coś wymieniać od razu tym bardziej, że musiałem LPG montować nowe i kilka innych rzeczy.
Samochod kupiłem za 5500zł więc nie mógł być idealny...
13-02-2013, 15:34
RAFFEN witam w klubie
Krzysztoflon kupiłeś auto tanio, teraz sporo wydasz na serwis i naprawy więc w sumie na 1 wyjdzie ( tylko szkoda nerwów ).
13-02-2013, 15:37
W sumie masz racje tylko jak ja dam to zrobić i kupie NOWE częsci to będę pewny, że to jest zrobione i będzie działać... nieraz kupisz drogo a jak coś sypnie to i tak masz skarbonkę
13-02-2013, 22:33
Krzysztoflon co ty masz za silnik kolego bo AMD to silnik 1.4 ktory oczewiscie nie wystepowal w SGA.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
13-02-2013, 23:06
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
(ś.p. Colin McRae)
26-02-2013, 13:17
No i moja dobra rada jeśli będziesz przejeżdżał przez przejście graniczne w Świecku nie tankuj na stacji przed granicą niemiecką po stronie Polskiej. Ja jadąc swoją alhambrą do NL zrobiłem 400km bez problemu zalałem na wyżej wymienionej stacji rope około 30litrów i autko zachowywało sie jak by turbina umarła .Musiałem zrobić przerwe około 15min i znowu bez problemu jechalem jakieś 150km dopiero na początku Holandii wlałem porządnej ropy i problem znikł
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|