Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Cos mi sie wydej ze te nplastiki tez takie super tanie to nie są. Ta ramke na konsoli srodkowej to na allegro wolaja po 150-200 zl. Zdziercy straszni. Schowek srodkowy i ten od pasazera gorny tez dosc drogi jest i chyba ponad 200 zl kosztuje w uzywce. Ale jesli jest to sprawne to mzona to odmalowac i ładnie bedzie wygladac. /z racji iz to auto z nawiewem recznym to stawiam na filtr kabinowy mokry lub zasyfiale odplywy. Dogrzewacz warto saprawdzić a najlepiej to dorwac lapka z vagiem i całe auto sprawdzic bo tak to kupowanie kota w worku. Co do stuków to albo przegub albo lozysko na amortyzatorze i na to stawiam wlasnie. Wlasnie ono podczas skretu tak sobie jakby strzela/stuka. Przegub to jak jedziesz i na skreconych kolach a nie podczas skrecania.
Co do mocy to mnie nadal mało jest. SGA to niestety ciezko sie odpychaja. Ale zastanów sie bo ANU to nie jest zbytno rozwojowy pod kątem podnoszenia mocy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
byly wersje bez kompa.a jesli chodzi o wyciek to tak go sobie nie zobaczysz a tym bardziej z uszczelki pod glowica.przejedz sie i daj mu buta, i posprawdzaj weze czy nie sa twarde,ja sie ludzilem ze to tylko korek a przyszlo wymieniac uszczelke pod glowica a to juz jest koszt naprawy dosc spory.napalasz sie jak moja zona dopuki jej nie pokazesz palcem ze cos nie tak to by kupila nawet kota w worku bez zastanawiania
Liczba postów: 946
Liczba wątków: 58
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
1
Cosik mi się wydaje, że auto o jakim mowa jest nieźle wyeksploatowane / jest zaniedbane skoro ma takie objawy.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
bugi78 tu bym polemizował ale każdy lubi co ma, w każdym bądź razie jesli chdzi o TDI i moce tu się śmiga Niutonkami i jest inna charakterystyka ,a jak by nie deptać TDI spalanie dużo nie podskoczy w porównaniu do Pb. Ale nie bijmy piany dla mnie 130 to min. żeby mieć frajdę w SGA.
mój mi styka ale apetyt zawsze jest większy.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
Cześć.
Mam Sharana z 2002r, 116km.
Zrobiłem nim 300tys i w tym czasie sporo rzeczy wymieniłem... normalne, eksploatacja.
1. Parowanie szyb = wymiana filtra kabinowego. Zawsze parują kiedy filtr jest stary. Jest wersja węglowa i bezwęglowa. Może być ta zwykła.
2. Stukanie podczas ruszania ze skręconymi kołami = do wymiany przegub napędowy wew lub zew. Można to sprawdzić na warsztacie. Mechanik od razu wskaże Tobie który przegub jest do wymiany. Te zewnętrzne to koszt ok 300-500zł, ale jeśli to będzie ten środkowy to sprawa jest grubsza i oznacza przebieg auta na poziomie 300-400 tys. Wniosek: nie kupować bo zaczniesz wkładać kasę!
3. Plastiki = wysłużone auto (j.w.) Co prawda można je kupić używane i ze sprawnymi mechanizmami, ale to też będzie 100-200zł/szt.
Wersja 90KM jest nieco słabsza od 116KM, za to musisz wiedzieć że ceny niektórych części do wersji 116KM są nawet 2-3razy droższe, a olej silnikowy musi być zgodny ze specyfikacją 505.01. Zawsze, ponieważ ta droższa wersja ma już pompowtryski.
Pzdr
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Te 90 konne tez moga byc na pompowtryskach. Zresztą nie bylo w sga takich miksów zeby mozna bylo spotkac w tej samej budzie silnik na PD i VP. Starsze przedliftowe maja VP'k a poliftowe PD'ki.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.