12-12-2012, 22:49
w przypadku nosnosci jest wazne nie to ile masz na sobie ( tak jest w niemcowni unas nie) tylko to co masz w papierach. Tak jak z przyczepką- unas wazne jest to ile masz w papierach a nie to ile asz naladowane. Masz przyczepke na DMC powiedzmy 1500 kg to musisz miec w niej hamulec najazdowy i uprawnienia B+E mimo ze na przyczpece masz 100 kg. Jak bedziesz mial przeladowana to tez ci moga zwazyc i dostaniesz osobny mandat za przeladowanie plus zakad kontynuowania dalszej jazdy.
Nosnosc taka jest w sga wymagana bo dmc tego auta przekracza masa jak te koła moga przeniesc. Sek w tym ze niewiele osob ładuje w te auta z tyle by sie tym mozna bylo martwic. Poza tym pracuje w branzy kamieniarskiej i ładujemy kamieniarzy roznymi kamieniami i jak te auta wyjezdzają z naszej firmy to ja nie bede wspominał bo to normalnie masakra. Nieraz jest tak ze maja dw arazy tyle c kola moga przeniesc i jada nawet po 200 czy 30 km w jedna strone tak zaladowani i nic sie nie dzieje.
Nosnosc taka jest w sga wymagana bo dmc tego auta przekracza masa jak te koła moga przeniesc. Sek w tym ze niewiele osob ładuje w te auta z tyle by sie tym mozna bylo martwic. Poza tym pracuje w branzy kamieniarskiej i ładujemy kamieniarzy roznymi kamieniami i jak te auta wyjezdzają z naszej firmy to ja nie bede wspominał bo to normalnie masakra. Nieraz jest tak ze maja dw arazy tyle c kola moga przeniesc i jada nawet po 200 czy 30 km w jedna strone tak zaladowani i nic sie nie dzieje.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.