sory masz racje źle się wyraziłem chodziło mi o wysokość opony w stosunku do drugiej zamiennej o innej szerokości.
(14-03-2012, 11:09)Makgajwer napisał(a): Ale jeśli Twoim zdaniem jedyna możliwość "zmiękczenia" zawieszenia to wymiana sprężyn (...być może też amorów), to jak to się ma do ewentualnego "pływania" na drodze ? Bo chyba będzie miało to większe znaczenie niż 5-10mm różnicy w profilu opony...?
Jak naj bardziej masz racje , może te parę mm nie mieć znaczenia ale uwazam że lepiej założyć taką ewentualność bo jeśli kolegą pływało nawet auto jak mieli złą nośność opony (koledzy jak sie nie mylę wtym wątku pisali. , także lepiej założyć że może - niż się zdziwić.
wiesz nie wiem jak się ma obniżony zawias do zawysokich opon bo na tekiej konfiguracji nie śmigam - ale też to powinno być odpowiednio zestrojone na chłopski rozum - bo do obniżonego zawiasu nie damy opon od traktora
. bo zawieszenie na zakręcie nam się nie podda a opona za duża może nam sie ugiąć i efekt jest inny niż ma być czyli gorsze prowadzenie i zła przyczepność.
Może panikuje i za bardzo sie wgryzam ale coś w tym jest , bo np ESP umnie częściej sie włącza na wyższym profilu opony niż na niższych gdzie na prawdę to już rzadkość bo auto trzyma się znakomicie.
Wiesz tak jak ty czy ja mamy obniżony zawias sprężyny i amortyzatory są inne niż w serii (twardość większa) i już na pewno po wymianie nie wejdziesz w zakręt z taka prędkością jak na poprzednim.
Ja osobiście jak mam na zimowych 16" juz biorę pod uwagę ze auto się inaczej trzyma nie tak jak na niższym profilu i nie szaleje tak.
Co do pakietu Sport można było sobie go dokupić do seryjnego samochodu i wtedy w fabryce montowali według zamówienia.
Co do Mocy ja nie narzekam.
Co do pływania może to zły wyraz chodzi mi o efekt że auto może troszkę szybciej
[automat-usunięto wulgaryzm] wejść w zakręt niż byś tego chciał lub przy jakims szybkim ruchu kierownicy może nim bardziej bujnąć .
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.