Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
04-05-2011, 09:30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-05-2011, 09:32 przez daneczek76.)
panowie pamiętajcie według najnowszych badań co trzecie auto w Niemczech ma kręcony licznik.
W Autach okazji nie ma, kto naiwny sprzedaje auto za mniejszą cena z małym przebiegiem?
Po prostu nie wierze z byt wiele widziałem.
no chyba że allegro auto z Niemiec z małym przebiegiem tańsze niż w Niemczech.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 166
Liczba wątków: 12
Dołączył: May 2011
Reputacja:
-1
08-05-2011, 15:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-06-2011, 11:36 przez piotrek_1980.)
Jeżeli chodzi o roczniki w starych modelach to ja jeżdżę 97. Chciałem zakupić jak najmłodszego w "starej budzie" jednak po rozmowie z kolegą który ma warsztat odradził mi od rocznika 98 dlatego, że do 98 wychodziły sharany na zwykłej pompie od 98 były już na pompowtryskach.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
a to ciekawe bo te sharany wychodzily do 2000 roku z silnikami AFN AHU AVG i wszytskie sa na pompie. Tak zeby byly tylko dostepne TDI na PD to juz musialbyc sharan po lifcie czyli od 2000 roku wzwyż. Mi tez raczej by pasowal silnik na VP. W golfie taki mialem i znam go na wylot, fajne jest to ze wymianisz wtryski i juz masz pare kuców wiecej, mniej do zepsucia jest no i masz naturalny zamiennik dwumasy na jednomas. W PeDekach niestety wiecej do zepsucia jest, dwumas niestety ktory mozna zastapic badziewnym jednomasem z valeo ale za to mamy skrzynie 6 biegowa ( wcale mnie jakos to nie cieszy) no i musze przyznac ze silnik niby ten mój ma tylko ksiazkowo 5 koni wiecej od 110 ale jezdzi sie duzo lepiej. Mi zalezalo raczje na duzo ładniejszym srodku oraz wygladzie zewnetrznym samego auta.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
do PD nikt kto sie zna nie daje Valeo tylko LUK w komplecie po rabatach można kupić w dobrej cenie.
Co do VP dla mnie jedyny plus że można lać praktycznie byle co jeśli chodzi o ropę, Co w PD już trzeba lać dobrej jakości.
VP masz pompę w której wycieki czy regulacja lub regeneracja też może przy użytkowaniu być nieunikniona, co nie znaczy że pompki w PD sie nie wymienia ale to już w dużych przypadkach wina userów bo leją byle co jeśli chodzi o ropę i zalewają co niektórzy gównianym olej nie bacząc na normy.
osobiście uważam że koszty są po obu stronach a czy większe to zależy od użytkowania i dbania o motorownie.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
niestety valeo i QH robia tylko zamiennik jednomasowy do PD do skrzyn 6 biegowych ze srzeglem 240 mm. Jesli dwumas + zestaw sprzegla do PD to tylko sachs bo najmocniejszy jest. Luk tez moze byc ale juz nieco slabszy jest ale obie te firmy nie robia zamiennikow na JM do tych silnikow.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
tak racja zapomniałem Sachs jest OK.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.