a kto ci takich dziwnych rzeczy naopowiadał że co Sharan w wersji MK2 bardziej awaryjn niestety to MKI pierwsze 2 roczniki wiodły prym awarji potem już było tylko lepiej został poprawiony układ maglownicy i inne pierdoły.
Główna różnica w nowszych to silniki PD czytaj Pumpe Duse które jak nie zalewasz je ścierwem jeżdżą znakomicie (oczywiście pomijam 2.0 TDI do 2007 bo to inna bajka), także w MK2 układ klimy jest lepszy i poprawiny no niestety dogrzewacze różnie bywa.
Fakt w Pompie rotacyjnej VP czyli MK1 Sharan można zalać praktycznie wszystko i tu problemu nie będzie.
Silnik PD gdyby nie normy ekologi EURO pewnie by tłukli do tej pory bo był udanym klekotem i mało awaryjnym,a zobacz dopiero jako ostatni koncern VAG wprowadził CR niestety przez normy.
Co do okazji na AutoScut czy Mobile.de pamiętajcie że już Niemcy kręcą liczniki.
Druga sprawa co niemcy śą tacy łupi żeby okazje sprzedawać
Jakaś dziwna zależność auto z takim samym przebiegiem pewnym w Niemczech droższe niż w Polsce ,zapomniałem że auta jadąc do polski jadą tyłem i liczniki im sie cofają.
Jeśli chcesz kupić auto u naszych sąsiadów to kup przez Niemca, Niemiec Niemcowi auta z cofniętym licznikiem nie sprzeda , będzie sie bał sankcji prawnych.
Niestety AutScout i Mobile to najczęściej nie są auta z pierwszej ręki no chyba że się ogłasza dealer.
Są dwa duże portale niemieckie gdzie handlarze zaopatrują się w auta z pierwszej ręki najczęściej samochody po leasingowe, z banków lub w rozliczeniu. Ptem te samochody pojawiają się na Autoscout czy mobile de niekoniecznie z tymi samymi przebiegami.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.