Liczba postów: 47
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
0
W moim przypadku turba nie odcina - po prostu dla przykładu na 6-tym biegu dochodzą obroty do 3000 (160 na liczniku) i dalej się rozpędza ale z górki. A do 3-ciego biegu idzie jak głupi aż do 4500 obrotów i nawet nie zakopci. Na logach dmucha dobrze, tylko właśnie czy przepływka nie zaczyna szwankować czy może kat przytkany jest.
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
0
Słuchajcie wczoraj czyściłem EGR i był tam po prostu syf jak w piecu węglowym, można było nagar skrobać nożem. Wyczyściłem i niby lepiej bo odcina moc przy 3000 obr i teraz troche ciszej silnik praacuje i podczas jazdy słychać turbo.Ale nie w tym rzecz, słuchajcie w EGR jest taka jakby iglica i czy ona ma lekko sie ruszać bo ja po rozruszaniu już jej musiałem dość dobrze ją docisnąć żyby ruszyła. I jeszcze czy możecie mi powiedzieć gdzie jest n75 i n18 w moim sharanie i jak wyglądają???
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
w jakim szariku??
N75 jest z bialym kapturkiem ten jest od sterowania turbiny z czarnym jest od AGRu ale one sa ze soba wezykiem polaczone.W zasadzie AGR nie jest nam do niczego potrzebny!! to tylko wymysl z przyczyn ekologicznych co tez obniza nieznacznie moc w niskim zakresie obrotow .!.
najlepiej wezyk od AGRu zatkac ! Dlaczego? bo do spalania dostaje sie juz tylko czyste powietrze i kanaly dolotowe sa czystsze.
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
0
To jest sharan z 2000r w nowej budzie 115km w automacie. jak ściągnąć tą osłone aluminiową na ściance grodziowej ???
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
0
koledzy dzisiaj zamieniłem n75 z n18 i powiem że jest dość dobrze chociaż czasem mi odcieło moc ale naprawde auto ładnie jechało i było słychać turbo jak świszczy. Po tej zamianie zobaczyłem że obrotomierz wolno opada i czy to może być znak że wstawiłem zepsuty n75 zamiast dobrego n18??? bo wcześniej nie było tego. I czy moge tak wogóle jeździć???
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
0
15-02-2011, 16:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-02-2011, 16:23 przez bartuning.)
Dzisiaj byłem na komputerze i teraz po podmianie zaworka pokazało że turbina działa bo wcześniej nic, ale troche przeładowywuje. Kupiłem nowy zaworek n75, założyłem. Tylko mam wątpliwości czy ktoś już tam coś nie grzebał i czy moglibyście mi powiedzieć czy n75 ma być po lewej czy prawej stronie (od przodu, tak jak sie stoi przed autem)
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
ten z bialym lebkiem jest od sterowania turbiny musisz luknac na wezyk od turbiny co idzie , powinien byc pod bialy podpiety.