19-08-2013, 15:24
Wesol już mi wczesniej o tym pisałeś ale teraz czemu wyswietla komunikat o stanie plynu, czy jak upg walnieta ,to bedzie tak wyskakiwać? Tak sie dzieje, po tej jeżdzie bez plynu w ukladzie, wczesniej nie wyswietlal.
Wentylator/y chłodnicy - nie włącza/ją się/przekaźnik/opornica/diagnostyka
|
19-08-2013, 15:24
Wesol już mi wczesniej o tym pisałeś ale teraz czemu wyswietla komunikat o stanie plynu, czy jak upg walnieta ,to bedzie tak wyskakiwać? Tak sie dzieje, po tej jeżdzie bez plynu w ukladzie, wczesniej nie wyswietlal.
19-08-2013, 17:22
nie wiem zawiecilo sie cos. Trzeba sprawdzic czy czysty jest ten zbiorniczek i przejscia na ta wtyczke do tego zbiorniczka na czujnik poziomu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
19-08-2013, 20:21
a ile jest czujnikow wody? ten w chlodnicy i ten przy glowicy po prawej stronie pod pompa paliwa? Mogl się którys przegrzac czy cos??
05-02-2015, 21:19
Witam ja mam inny problem wentylator od chłodnicy nie włącza po osiągnięciu odpowiedniej temperatury.Wentylator sprawdzony gdyż jest tylko jeden i gdy włącze klimatyzację normalnie się załącza.Wymienione dwa czujniki ten przy bloku na krućcu i ten w chłodnicy ale widać nie potrzebnie bo zero poprawy nadal nie chodzi.Gdzie szukać przyczyny.
Cześć, ostatnio Galaxy zaczął się przegrzewać, okazało się że nie włączają się wentylatory na chłodnicy, winowajcą okazał się być przekaźnik wentylatorów który wygląda tak:
Samochód to Galaxy 2,3 2000r. czyli MKI ale po FL. I teraz pytania: 1. Czy w razie takiej sytuacji daleko od domu, można awaryjnie odłączyć przekaźnik i zewrzeć na krótko jakieś piny we wtyczce żeby wentylatory chodziły cały czas? 2. Wie ktoś może jakie piny należy zewrzeć? Czy w razie pomyłki można coś uszkodzić w instalacji elektrycznej? 3. Pytanie do posiadaczy 2.3: czy u Was też termowłącznik wentylatorów znajduje się przy połączeniu węży do bloku silnika (pod cewką zapłonową) zamiast w chłodnicy? Bo przy okazji tej usterki nieźle się go naszukałem. Jeśli to w ogóle on: siedzi w tym: i wygląda jak jakoś nie oryginalnie wspawany po za tym, wtyczka ma tylko dwa piny a czytałem, że powinny być trzy bo wentylatory chodzą na dwóch prędkościach. Czy mój przypadek to jakaś samoróbka? W chłodnicy natomiast po lewej stronie w połowie wysokości jest na płasko zaślepione wybrzuszenie w bok - wydaje mi się że tam powinien być czujnik.
Witam.
Przy dwóch wentylatorach, jeden jest sterowany masą, a drugi "+". Jeden powinien załączyć się po zwarciu 2 i 3, a drugi 1 i 4, 2 to powinna być stała masa, a 4 stały "+" więc logicznie 3 to wyjście masy na jeden wentylator, a 1 to wyjście "+" na drugi wentylator, miernik w rękę i do dzieła. Najbezpieczniej to zewrzeć przez bezpiecznik, bądź miernik skonfigurowany sondami na pomiar prądu albo poszukać schematu i mieć pewność . Pozdrawiam
13-07-2018, 17:03
Jestem mało obeznany z elektryką, wiem że najprostsze mierniki nie są drogie ale nie umiem ich za bardzo użyć. Obawiam się że, narazie szczytem moich możliwości będzie wsadzenie kawałka drucika w dwa piny we wtyczce
28-06-2019, 21:18
Witam
Mam problem z Sharanem z 2001r. 115 km AUY. Problem polega na tym, że przy włączonej lub i wyłączonej klimie ( AUTO) nie załączają się dwa wentylatory tylko jeden ten z prawej strony. Gdy temperatura dochodzii do 110 stopni to wyłącza sie i ten jeden, więc temperaturka szybko winduje do 130 stopni. MIał ktoś może taki problem??? W pierwszej kolejności wymieniłem termostat ale to nie było tego przyczyną zanim zorientowałem się że nie działa wentylator. Gdzie szukać problemu?? Klima świeżo nabita i sprawdzona po wymianie sprężarki ale to działa sie juz chwilę przed naprawą klimy.
29-06-2019, 18:47
A czemu taka temperatura jest na silniku 110 czy nawet te 130 stopni? To cię nie zastanawia?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
30-06-2019, 11:02
Zastanawialo i znalazłem przyczynę. Na zimnym po włączeniu Sharana od razu pokazywało ten. 90 stopni. Więc stawiam na czujnik tem. silnika.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|