Udalo mi sie to znalezc w TISie dla modelu MK1. Dla MK2 wyglada podobnie wiec opisze od momentu jak sie zawiesilem (po demontazu sekcji zamka z centralnym) - zostala sama klamka i wkladka na klucz):
1. Wykręcić trzy śruby mocujące uchwyt (TORX).
2.Odpiąć zapiecie cylindra od uchwytu.
Wyciągnąć zacisk sprężynowy.Tutaj ani drgnie - jak przyspawane.
3. Wyjac zespol uchwytu. Tutaj tez trzyma wciekle, ani drgnie.
jakby nie patrzec wszystko powinno isc po masle. U mnie wlasnie 2 i 3 krok niewykonalny - pewnie tak jak piszesz ze wzlegu na korozje...cos tam trzyma i trzeba mocniej uderzyć ;-) wczoraj zbyt delikatnie sie za to zabralem
1. Wykręcić trzy śruby mocujące uchwyt (TORX).
2.Odpiąć zapiecie cylindra od uchwytu.
Wyciągnąć zacisk sprężynowy.Tutaj ani drgnie - jak przyspawane.
3. Wyjac zespol uchwytu. Tutaj tez trzyma wciekle, ani drgnie.
jakby nie patrzec wszystko powinno isc po masle. U mnie wlasnie 2 i 3 krok niewykonalny - pewnie tak jak piszesz ze wzlegu na korozje...cos tam trzyma i trzeba mocniej uderzyć ;-) wczoraj zbyt delikatnie sie za to zabralem
--
Galaxy ASB AUY 2004 "szfajcar"
Galaxy ASB AUY 2004 "szfajcar"