Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
Witam>I tak trzymać -po to jest to forum aby sobie pomagać a nie jeździć po serwisach i grubą kasę płacić-w moim przypadku to była pompa jakaś amerykańska,ale lekkie przeszlifowanie tego trzpienia pomogło i też pompa lata jak trzeba.Dodatkowo coś Ci poradzę-na końcu bagnetu od miarki oleju załóż sobie jakiś magnes aby wyciągnął opiłki metalu z układu wspomagania-jak tak zrobiłem -co jakiś czas wyciągam ten magnes razem z bagnetem miarki oleju a na mim pełno syfu,brudu i drobniutkich opiłków -czyszczę go -myję w benzynie a na koniec dmucham sprężonym powietrzem i dalej do baniaczka z olejem.Mam założony magnes tzw.neodymowy z magnetyzera paliwa z plastikową obudową z oczkiem-przewierciłem 3 mm wiertłem końcówkę bagnetu oleju i połączyłem ją z tym magnesem cienkim miedzianym drutem o długości ok.2 cm-tak aby magnes sięgał dna zbiorniczka z olejem wspomagania.
Liczba postów: 76
Liczba wątków: 11
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
dziś okazało się że mam spore wycieki z maglownicy. wlałem prawie litr płynu i wszystko zniknęło w gumach, bo pod autem śladu nie ma. podjechałem do mechanika, który wycenił naprawę na 850zł regeneracja z wymianą.
kogo byście polecili z Wrocławia, komu można powierzyć auto i nie wymieni samych uszczelnień i wykona dobrze robotę, tzn regenerację?
Szarik '98 benz 2.0
Liczba postów: 36
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
0
Witam serdecznie szanownych forumowiczów. Zdiagnozowałem właśnie wyciek na przewodzie idącym od maglownicy do zbiorniczka plynu wspomagania. Na początku myślałem ze leje maglownica od góry, od kolumny kierowniczej ale o dziwo jak odslonilem dywan kolo pedałów przy wyjściu walka z maglownicy jest susza. Wiec odtłuściłem wszystko i pokręciłem kołami na postoju i ewidentnie zaczęło się pocić na łączeniu przewodu sztywnego z elastycznym, tym co idzie po lewej stronie do przodu do zbiorniczka. I sądzę ze pełni funkcję powrotu oleju z maglownicy. A juz szykowałem kase na magiel.
Pytanie czy da się ten przewód wymienić w domowych warunkach z niedużym kanałem. Poczytałem trochę i chyba bede musiał całe sanki trochę opuścić zeby w jakiś sposób zrobić dojście do odkrecenia tego przewodu przy maglownicy. A z przodu czy nie będę musiał wyjmować akumulatora i jego podstawy bo dojście tam też marne. Czy sa jeszcze jakieś haczyki?
Liczba postów: 36
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
0
A można by uciąć gumowy wąż w miejscu zaciśnięcia, odciąc metalową końcówkę, nasunąc gumowy wąż na metalową rurkę i porządnie ściągnąć opaską? Przecież w tym wężu nie ma dużego ciśnienia bo wchodzi do zbiorniczka. Dodam ze ewidentnie cieknie z połączenia gumy z metalem. Niech ktoś podpowie czy dobrze myślę.
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jun 2016
Reputacja:
0
Witam.
Mam problem w moim Sharanie 2005 ze wspomaganiem. Rano po odpaleniu auta kręcąc w lewą stronę czuje się duży opór i słychać jakieś syczenie jakby uciekało powietrze.Wystarczy,że dwa trzy razy skręcę w lewą stronę i zaczyna kręcić lekko.W prawą działa bez kłopotu kreci się lekko.Płyn jest taki jak trzeba.Maglownica sucha,swożnie i drążki nowe. Ogólnie kręci się ciężej niż w drugim Sharanie 1999 którego też mam.
Liczba postów: 1,564
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
12
A pompa wspomagania nie jęczy? Może jest już słaba co skutkuje słabszym wspomaganiem. Mogą też być zużyte łożyska na Amorkach..
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jun 2016
Reputacja:
0
Pompa jest ok cichutko pracuje,tylko w jedna strone i to przez chwile ciezko sie kreci.
Liczba postów: 862
Liczba wątków: 78
Dołączył: May 2013
Reputacja:
4
Miałem podobną sytuację kiedyś w passacie. Wspomaganie w jedną stronę działało poprawnie a w drugą trzeba było przełamać taki początkowy nieiwelki opór i później szło jak trzeba.
Po kilku machnięciach kierownicą prawo - lewo, ten opór stawał się praktycznie niewyczuwalny (zanikał), po jakimś czasie wracał.
Podmiana pompy nic nie dawała, dopiero inna maglownica rozwiązała sprawę. Poodbno problem leżał w zaworkach w maglownicy ale nie rozbierałem tego.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.