Liczba postów: 41
Liczba wątków: 7
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
on jest mechanikiem samochodowym urządzenie posiada bo klienci go zmusili do kupna jak sam mówi całą sprawę załatwia maszyna jak coś nie tak to nie nabija i nie kasuje pieniędzy ,należy do tych nielicznych co się przyznają że się nie zna.
Liczba postów: 42
Liczba wątków: 4
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
A jaka temperatura otoczenia była przy pomiarach cisnien i jakie cisnienie było na wysokim?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
tak jak pisalem czasami prawidlowa ilosc czynnika nie koniecznie musi oznaczac ze jest go tyle ile trzeba. Wbrew powszechnej opini to nie ma tak ze im wiecej czynnika to tyl klima chlodzi lepiej. Ma go byc tyle by dziala poprawnie. Dosc czesto wlasnie letnią pora wystarczy upuscic deczko i juz dziala klima.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 585
Liczba wątków: 14
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
1
09-07-2014, 13:43
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-07-2014, 14:53 przez DDiablo.)
Jestem po sprawdzeniu klimy. Sprawdzili mi szczelność ( szczelny ), nabili mi czynnik. Sprężarka pracuje, wentylator pracuje, ale nie chłodzi. Ciśnienia są ok, podobno zawór rozprężny mam walnięty. Rurka bliżej akumulatora jest ciepła a ta bliżej filtra nie jest jakaś chłodna, ale chłodniejsza trochę od tej drugiej. Kompresor włącza się i bez problemu wyłącza, ciśnienie daje ok. Ktoś może potwierdzić czy tylko zawór rozprężny jest walnięty? Na jutro mam go mieć, spuszczą mi czynnik, wymienię go i znowu nabiją. Dużo roboty przy wymianie tego zaworu? Ktoś robił?
A i jeszcze zauważyłem, że po odpaleniu sprężarki na początku coś jakby syczało w okolicy pasażera ( zawór rozprężny?) i po jakichś 15 sek przestaje. Tak samo jak wyłączę sprężarkę.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce
Liczba postów: 585
Liczba wątków: 14
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
1
Gość co mi napełniał mówił, że są prawidłowe, ale nie wiem ile. Dzwonił jeszcze do jakiegoś gościa żeby się upewnić i na 99% mówi, że to zawór. Na jutro mam go mieć. Jakbym miał sprzęt do sprawdzenia to bym podał. Jakie powinny być ciśnienia? To jutro jak będzie mi ściągał czynnik to jeszcze sprawdzi i zobaczymy.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
0
09-07-2014, 16:25
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-07-2014, 16:27 przez plusz730.)
Jak możesz to podjedź gdzieś indziej i niech podłączą manometry i zobaczą jakie są ciśnienia,bo ,że niby są ok to mnie nie przekonuje. Jakby były ok, to by chłodził.
Zawór rozprężny bardzo rzadko pada. Szybciej zawór, ale wydajnościowy w sprężarce. Dlatego tak ważne jest abyś podał ciśnienia i co się z nimi dzieje, bo coś mi się wydaje, że ten rozprężny będziesz wymieniał niepotrzebnie.
Pozdrawiam
Liczba postów: 585
Liczba wątków: 14
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
1
09-07-2014, 19:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-07-2014, 20:23 przez DDiablo.)
No nie bardzo mam gdzie podjechać oprócz niego. Jakie powinny być ciśnienia żeby wykluczyć sprężarkę? co jeszcze mogło pójść? To jutro będę wiedział więcej jak będzie mi ściągał czynnik. Mówisz, że rozprężny rzadko kiedy pada? A to syczenie z okolic rozprężnego po odpaleniu klimy przez 15 sek, potem zanika i dmuchawa leci na full? Do napełniania mają Bosch ACS 751
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce