28-04-2012, 23:13
Witajcie, poszperałem ale nie znalazłem, co trzeba odkręcić aby zeszły oba zderzaki, chciałbym je ściągnąć aby zerknąć co tam się dzieje.
Ford Galaxy MKII 1.9 TDI
Demontaż obu zderzaków
|
28-04-2012, 23:13
Witajcie, poszperałem ale nie znalazłem, co trzeba odkręcić aby zeszły oba zderzaki, chciałbym je ściągnąć aby zerknąć co tam się dzieje.
Ford Galaxy MKII 1.9 TDI
29-04-2012, 08:22
z przodu zdejmij tablice rejestracyjną i masz dwie sruby torx a nastepne to plastikowe nadkola które czymaja zderzak i to wszysko wystarczy zsunąć z prowadnic tylnego nie sciagałem jeszcze ale podejrzewam ze sa sruby pod tymi maskownicami zaraz pod lampami tylnymi i oczywiscie tez plastikowe nadkola najlepiej zobacz w etce
29-04-2012, 14:24
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-04-2012, 14:28 przez piotrek_1980.)
Są jeszcze śruby na łukach zderzakow na wysokości nadkoli zderzaki mają takie prostokątne wypustki na dlugość około 5 cm oprócz tego przedni zderzak ma 3 albo 4 mocowania na samym dole tam pod spojlerem,pod chlodnica. Nie wiem czy nie opisywalem zdejmowania zderzaków w moim temacie o konserwacji albo oryginalnych halogenach.sorry za pisownie ale z telefonu pisze
30-04-2012, 00:04
Przedni zderzak - zestawienie montażowe 1 - Osłona Materiał - PP/EPDM Wymontowanie: – Wykręcić śruby TORX -2-. – Wykręcić śruby TORX -7-. – Wykręcić śruby TORX -6-. – Zdjąć osłonę z części prowadzących -9-. 2 - Śruba Torx 3 - Nakrętka wkładana 4 - Śruba Torx Moment dokręcenia: 30 Nm 5 - Wspornik zderzaka 6 - Śruba Torx Łączy osłonę z osłoną nadkola. 7 - Śruba Torx 8 - Śruba z łbem krzyżowym 9 - Część prowadząca W celu wymontowania i zamontowania wyjmować lub wsuwać zderzak równolegle w / z części prowadzących (po obu stronach) 10 - Zatrzask rozprężny 11 - Spoiler Zamocowano w osłonie. podczas wymontowania osłona nie musi być wymontowywana. 12 - Listwa zderzaka Tylny zderzak - zestawienie montażowe 1 - Osłona Materiał - PP/EPDM Wymontowanie: – Wykręcić śruby TORX -5-. – Wykręcić śruby TORX -3-. – Odkręcić nakrętki sześciokątne -9-. – Zdjąć zderzak z części prowadzących -10- (z lewej i prawej strony). – Aby wymontować zderzak odczepić go przy górnej krawędzi z części prowadzących -10-. 2 - Listwa zderzaka Zaczepiono w osłonie, demontować tylko przy wymontowanym zderzaku. Wersja od 11.03 z chromowaną listwą. Listwę chromowaną luzować tylko przy wymontowanej listwie zderzaka. 3 - Śruba Torx Zasłonięto osłoną -13-. Moment dokręcenia: 7 Nm 4 - Nakrętka wkładana 5 - Śruba Torx Łączy osłonę z osłoną nadkola. 6 - Nakrętka sześciokątna Moment dokręcenia: 15 Nm 7 - Wspornik zderzaka 8 - Śruba Torx 9 - Nakrętka sześciokątna 15 Nm 10 - Część prowadząca Aby wymontować zderzak odczepić go z części prowadzących. 11 - Zatrzask rozprężny 12 - Tuleja 13 - Osłona Wymontowanie: – Odczepić, zaczynając od tylnej pokrywy.
19-05-2012, 11:04
Zderzak zdemontowany, postaram się wstawić fotorelację z demontażu.
Ford Galaxy MKII 1.9 TDI
01-09-2013, 21:48
Moherydz, możesz napisać z czego są te screeny? To jest etka?
Pozdrawiam,
Michał ------------------------------------------------------------------------- Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
01-09-2013, 22:13
(01-09-2013, 21:48)m-blue napisał(a): Moherydz, możesz napisać z czego są te screeny? To jest etka? Pewnie ELSA
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|