Liczba postów: 165
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
Jak łożysko do wymiany jest to bym się nie podjął, ale jeśli chodzi o czyszczenie to jak najbardziej.
Mam jednak drobny problem, poci mi się któryś z przewodów olejowych od turbo. Przy którymś była miedziana podkładka i możliwe, że ona puszcza, bo jej nie wymieniłem.
VW Sharan '00 1.9 TDI AVG 110KM
VW Sharan '00 1.9 TDI PD ANU 90KM
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
w zasadzie to tam za duzo nie ma uszczelek miedzianych. Podejscie pleju ma tylko pod łacznikiem( redukcja) ktora sie wkreca w obudowe korasu ale sam wezyk jest uszczelniany na stożku. Ujscie oleju jest na uszczelce i przykrecane na dwie srubki. Na dole do bloku jest tez na stożku. Dość często peka ten metalowy przewód odplywu oleju bo jest sztywny i od drgan lubi pęknąć.
Umyj i przejedz sie to moze wyjdzie gdzie jest wyciek.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 107
Liczba wątków: 6
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
Witam! Pytanie do doświadczonych w temacie padająca turbina. Pacjent Alhambra 2009r z silnikiem BRT 2,0. Przebieg 300 tyś km. silnik zaczął brać olej nagle 500km 0,5l oleju. Czy to objaw padniętego uszczelnienia turbiny? Czy nowa turbina KKK jest technicznie lepsza od regenerowanej mojej? Co sprawdzić aby wykluczyć lub potwierdzić że to problem turbiny?