Ocena wątku:
  • 24 głosów - średnia: 2.71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ceny SGA z Niemiec prawdziwe przebiegi i realne ceny.
#11
(22-02-2012, 12:56)daneczek76 napisał(a): Żaden polak nie zapłaci za auto z 15 tys więcej bo go by tu nie sprzedał nie mówiąc o zarobku.

sądzisz że każdy kto chce kupić jest handlarzem?
ja chcę kupić dla siebie i jeśli samochód będzie tego wart to jestem w stanie zapłacić więcej
[/b]
Odpowiedz




#12
moim zdaniem kup auto juz w polsce zarejestrowane lub ewentualnie krajowe od samego poczatku. Auto bedące w kraju smigajace łątwiej przeswietlic i sprawdzic co dolega. Te z komisu to zazyczja nie zarejestrowane i lipnie z nim krążyć po warsztatach czy serwisach.
Najlepiej sprawdzic pompki jelsi auto na PD, dwumas, półoś nieszczesną, blacharke, wnetrze i elementy typu zawieszenie mysle z emozna sobie odpuscic bo to nie sa wielkie pieniadze no i to sa elementy kture sie wymienia jak opony czy olej. Podstawa to auto zlogować.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#13
ja osobiście auta w Polsce nie chce kupować już sie najeździłem szkoda czasu i pieniędzy, Praktycznie każde liczniki kręcone (jak się przejrzy historie serwisowa dopiero wiadomo co i jak), A jak przebieg mały to na bank auto po dzwonku, widać że malowane , a czy dobrze zrobione któż to wie , jak bym sam je przywiózł i robił to co innego. A mnie po prostu już się nie chce bawić w śledczego i prokuratora.
montero Problem polega jedynie na tym, że serwisy dostępny jest tylko dla osób zawodowo zajmujących się handlem samochodami (przy rejestracji należy przesłać jako dowód kopię wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, bądź kopię wpisu do KRS).
Jeśli chcesz mogę podać ci namiar do człowieka który może auto z tego portalu sprowadzić.
Koszty takiego sprowadzenia to podaje przykład mojego:
cena netto Auta w Niemczech np : 9585,90 Euro
+ 50,00 euro przelewy bank
razy kurs euro 3,89zl =37484 zl razy 3,1% akcyza =38646zl
do tego doliczamy ok 1500 zł (są to koszty dojazdu na miejsce, paliwa do samochodu, noclegu i powrotu)
+ 500 zł recykling
400 zł tłumaczenie i przegląd samochodu w Polsce
i 1500 zł prowizji za sprowadzenie i to jest zarobek tego człowieka

suma to 42550 zł (w przyblizeniu) plus 22% vat daje na gotowo 51900 zł

Oczywiście pełna uczciwość dostałem wszystkie rachunki z kantoru walut po ile euro, bilety za koszty dojazdu , koszty paliwa, nie ma sufitologi i innych wymysłów, wszystko czarno na białym i bez problemu.

Poleciłem tego człowieka już paru znajomym i wszyscy się dziwili jak można kupić auto ze zdjęć, a jednak jak pojechali odebrać auto każdy z nich wrócił zadowolony.
Co jest fajne ma znajomego w serwisie i sprawdza vin samochodu przed kupnem pod względem historii auta, ponieważ czasem są auta tanio a ich nikt nie licytuje (często jest tak z pasattami 2.0 tdi) ponieważ mają historie napraw tak długą że Niemcy ich nie chcą na handel. Ale są to przypadki silników które jak wiemy były w latach 2005-2007.
wiadomość poszła na PW
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz
#14
Tak sie zastanawiam jak to jest ze w anglii auto 2005-2007 rok prawie kazde ma powyzej 100k mill czyli jakies 166k km a od niemcow auto 2002-2004 maja po 100k km czy niemcy jezdza mniej samochodami czy angole wiecej niz reszta
Odpowiedz
#15
niemcy raczej jeżdżą więcej a szczególnie dieslami, ponieważ z domu do pracy często mają po 100km wskakują na autostradę i zaraz są w pracy. a zazwyczaj jak takie auto kupuje handlarz to robi czary mary i autko ma drugą młodość bo inaczej nie zarobi. nic nowego.
Odpowiedz
#16
Collega z 200 sztuk aut na aukcji dziennie , da rade znaleźć auto 5 letnie z przebiegiem 150-180 tyś co nie znaczy że nie ma takich co mają więcej. Ja wybieram takie ładniejsze dla pokazania różnicy ceny Polska a Niemcy.
Ja np: swój jak kupiłem rocznikowo miał 5 lat użytkowo 4 ( grudzień 2005/) i miał zrobione 168 tyś średni 40 tyś rocznie. w pierwszym roku zrobili nim ponad 50 tyś.

prosze:
Moc w kW: 96 KW / 131 PS
Data pierwszej rejestracji: 05.2004
Typ przekładni: 6-biegowa skrzynia manualna
Stan licznika: 215.000 Kilometr
Łączna liczba znanych właścicieli: 2 Właściciel
Dane działu ds. klienta: Dostępna książeczka przeglądów technicznych
Ostatnia inspekcja: 05.2011
Ostatnia inspekcja (przebieg wg tachometru): 189.394 Kilometr
Wszystkie inspekcje zostały przeprowadzone w autoryzowanym warsztacie producenta
Dane działu ds. klienta: Dostępna książeczka przeglądów technicznych
Ostatnia inspekcja: 05.2011
Ostatnia inspekcja (przebieg wg tachometru): 189.394 Kilometr
Wszystkie inspekcje zostały przeprowadzone w autoryzowanym warsztacie producenta

Pojazd wykazuje ogólnie zarysowania na powierzchni lub inne usterki powierzchniowe, Zadrapanie z myjni
Cena wywoławcza: 7.500 €
               
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz




#17
a oto następny rodzynek:
VW Sharan 1,9 TDI Automatik "Highline"
Typ motocykla: Diesel
Moc w kW: 85 KW / 116 PS
Data pierwszej rejestracji: 01.2009
Typ przekładni: Automat
Kolor: szary Metalik
Stan licznika: 82.000 Kilometr
Oryginalny tachometr: Tak
Łączna liczba znanych właścicieli: 1 Właściciel
Ostatnia inspekcja (przebieg wg tachometru): 63.895 Kilometr
Wszystkie inspekcje zostały przeprowadzone w autoryzowanym warsztacie producenta
Cena wywoławcza: 18.500 €

               
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz
#18
VW Sharan 1,9 TDI "Comfortline Family"
Moc: 96 KW / 131 PS
Data pierwszej rejestracji: 05.2004
Stan licznika: 216.300 Kilometr

Łączna liczba znanych właścicieli:1 Właściciel
Dostawca: Filia / Autoryzowany przedstawiciel marki/marek : VW,Audi,Seat
Ostatnia inspekcja: 03.2012
Ostatnia inspekcja :209.516 Kilometr
Wszystkie inspekcje zostały przeprowadzone w autoryzowanym warsztacie producenta
Cena Wywoławcza 5000 €

               
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz
#19
w niemczech juz nie ma dobrych aut
Odpowiedz
#20
Wszędzie są, tylko trzeba poszukać a nie jechać i kupić pierwszy z brzega.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości