Liczba postów: 8
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2018
Reputacja:
0
Witam ponownie. Sharan 1997 1.9 TDI 110 KM
Objawy TYLKO NA ZIMNYM SILNIKU.
Zapalam , ruszam, rozpędzam do ( przykładowo 40 km/h , wyłączam na luz. Do momentu aż nie zatrzymam do zera, rzuca silnikiem, nie równa praca, tak jakby nie palił na wszystkie cylindry. W momencie zatrzymania silnik zaczyna chodzić równo. Jaka przyczyna ? Czy ktoś spotkał się z czymś takim.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Może być nastawnik na pompie dziabnie ty. Może też być problem ze sprzęgiełkiem alternatora.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2018
Reputacja:
0
Co ma do tego sprzęgiełko alternatora ?
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
A ma bo jeśli będzie stało zatarte to nie będzie robić swojej roboty. Będzie poszarpywac silnikiem. Zluzuj pasek i sprawdź czy sprzęgiełko chodzi czyli w jedną stronę ciągnie w drugą przepuszcza.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2018
Reputacja:
0
To nie ta bajka. Nic nie trzyma silnik, nic go nie hamuje - NIE ZWALNIA OBROTÓW
SILNIK CHODZI NIE RÓWNO DO MOMENTU AŻ PRĘDKOŚĆ SPADNIE DO ZERA.
Po zatrzymaniu się jest IDEALNIE.
Co ma wspólnego prędkość samochodu z obrotami.
Proszę o rade osobę która miała podobny problem z samochodem.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
16-11-2023, 07:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-11-2023, 07:48 przez wesol.)
A to faktycznie dziwny objaw. To sugeruje ze coś z absem związane. Odepnij zasilanie do pompy ABS lub wypnij wtyczkę od pompy ABS. Jakieś błędy były w ABS?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2018
Reputacja:
0
Nie ma żadnych błędów. Szukam mądrego który mi wyjaśni co mają wspólnego obroty silnika do prędkości samochodu.
Po zatrzymaniu samochodu silnik równiutko cyka.