17-04-2023, 19:45
Witam,
Ostatnio dałem auto do naprawy.
Wymieniono mi aluminiowy korpus od alternatora, czyli tzw. podstawkę-uchwyt.
Kupiona używka z olx, nr OE zgodne z poprzednimi.
W komplecie była na korpusie orginalna rolka i napinacz.
Kupiłem nowe a mechanik założył te dokupione.
Oddał mi auto, ale zgłupiałem...
Pasek nie idzie całą szerokością po rolce...
Tylko w 60% po rolce, a reszta luzem, efektem cały napinacz się trzęsie.
Nowa rolka już po kilku dniach jeżdżenia znów piszczy...
Że były święta, to jestem teraz umówiony z reklamacją na poprawkę, gdyż mu powiedziałem, że tak nie ma prawa być założone...
Twierdzi że nie ma pojęcia dlaczego pasek nie idzie symetrycznie po rolce. I że tego nie ma jak regulować...
Każe mi przynieść stary korpus, i stary napinacz...
Że będzie przekładał i porównywał, bo on nie ma pojęcia, jak to teraz zsynchronizować, aby pasek szedł w równej lini po rolce.
Bardzo Was proszę, podpowiedzcie co mu mówić? I jak naprawić i wyregulować pasek względem rolki?
Ostatnio dałem auto do naprawy.
Wymieniono mi aluminiowy korpus od alternatora, czyli tzw. podstawkę-uchwyt.
Kupiona używka z olx, nr OE zgodne z poprzednimi.
W komplecie była na korpusie orginalna rolka i napinacz.
Kupiłem nowe a mechanik założył te dokupione.
Oddał mi auto, ale zgłupiałem...
Pasek nie idzie całą szerokością po rolce...
Tylko w 60% po rolce, a reszta luzem, efektem cały napinacz się trzęsie.
Nowa rolka już po kilku dniach jeżdżenia znów piszczy...
Że były święta, to jestem teraz umówiony z reklamacją na poprawkę, gdyż mu powiedziałem, że tak nie ma prawa być założone...
Twierdzi że nie ma pojęcia dlaczego pasek nie idzie symetrycznie po rolce. I że tego nie ma jak regulować...
Każe mi przynieść stary korpus, i stary napinacz...
Że będzie przekładał i porównywał, bo on nie ma pojęcia, jak to teraz zsynchronizować, aby pasek szedł w równej lini po rolce.
Bardzo Was proszę, podpowiedzcie co mu mówić? I jak naprawić i wyregulować pasek względem rolki?