Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Aug 2021
Reputacja:
0
witam wszystkich.
niedlugo wracam do kraju i bede chcial kupic auto, a z racji tego ze mam 3 dzieci mysle w kierunku alhambra, sharan, ewentualnie transporter.
jest opcja ze auto uzywalbym tez do pracy na taxi.
mysle o benzynie(2.0) i oczywiscie zagazowac...
teraz pytanie...jaka instalacja?
auto zalozmy z rocznika 2015, tyle ze z tego co sie zorientowalem tam silniki sa z bezposrednim wtryskiem co podobno oznacza furmanke pieniedzy za instalacje...
co radzicie?
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
jak ma byc z gazem to auto musi byc sporo starsze. nowe auto i gaz to kiepski pomysł.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Aug 2021
Reputacja:
0
Ale czemu?
możesz rozwinąć?
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
bezposredni wtrysk powoduje ze trzeba instalacje zakladac taka co to pracuje lpg razem z benzyna. musi spalac jednoczesnie lpg i benzyne.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Aug 2021
Reputacja:
0
no dobra, ale dalej nie lapie w czym problem, rozumiem ze sa takie instalacje,
rzecz w tym ze sa za drogie?(jakie koszty?) czy nie dzialaja dobrze?
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
drogie, problemowe, jezdzisz i pali 20 procent benzyny i 80 gazu. nie ma tak ze sie jezdzi tylko na lpg. malo oplacalne.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 7
Dołączył: Mar 2014
Reputacja:
0
Tutaj akurat kolega ma racje. Te auta w rocznikach do 2010 są jeszcze jak najbardziej opłacalne i dzałające bezproblemowo z LPG (przy odpowiednim zgodnym ze sztuką montażu. Po 2010 roku VAG jak i inne auta nie miał już chyba żadnego silnika z pośrednim wtryskiem benzyny.
Liczba postów: 96
Liczba wątków: 5
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
0
wiecie jak to jest. zawsze mówią mało opłacalne.
od lat mi wszyscy mówią że się nie opłaca i wychodzi do przodu suma sumarum, i to dużo przez te lata.
jak się dużo jeździ, i tak się zwróci.
pytanie z innej beczki. miały wejść jakieś przepisy dotyczące homologacji LPG pod konkretne auto. z tym może być problem (o ile weszły, bo nie śledziłem).