30-04-2016, 12:06
Bo diesle to brudasy Kolega kilka lat temu miał Espace 4-tej generacji 2 litrowa benzyna, to olej po 9-10tyś (bo tak zmieniał) miał ciemno słomkowy kolor, ale renówki tak bardzo oleju nie brudzą.
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
|
30-04-2016, 12:06
Bo diesle to brudasy Kolega kilka lat temu miał Espace 4-tej generacji 2 litrowa benzyna, to olej po 9-10tyś (bo tak zmieniał) miał ciemno słomkowy kolor, ale renówki tak bardzo oleju nie brudzą.
(30-04-2016, 12:04)buba napisał(a): to znaczy że dobrze czyści, teraz zalałeś taki sam ? Tak... bo już wcześniej kupiłem 2 bańki po 4 L w promocji Intercars... zostały mi 2 L z drugiej bańki więc drugie 2 L dokupiłem... szok -normalnie jak czarna woda a nie olej To czyli co - że dobrze tak jest ? normalne że będzie czarny... ale taki wodnisty ????
01-05-2016, 01:41
A ja koledzy prżegladam każdy zacisk hamulcowy przed założeniem opon letnich. Dzis troche czasu było to wziąłem sie za drugie koło prawy przód. Odkręciłem zacisk,wyczyściłem nasmarowanej tłoczek,troche brała go korozja przy gumce i złożyłem. Stwierdziłem ze mam prowadnice zacisku zapieczone gdyz w vw T4 mam takie same i sa ruchome (ok. 5mm) a tu w sharanie stoją jak drag. Wiec zacząłem jedna sztukę naprawiac i stwierdziłem ze nie warto lepiej kupic nowa,a tu cena 40szt. Wiec nie wiem co zrobie.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
01-05-2016, 14:25
(30-04-2016, 20:39)toma126 napisał(a):(30-04-2016, 12:04)buba napisał(a): to znaczy że dobrze czyści, teraz zalałeś taki sam ? Czarny dlatego że zbiera dużo syfu z silnika, żeby w dieslu olej był ,,złoty" to musiał byś go wymieniać co chwilę a wodnisty się robi bo stracił już sporo swoich właściwości czyli się po prostu zużył.
02-05-2016, 21:59
Ja dzisiaj swojego sharanka umylem i nawoskowalem całego recznie. Efekt boski . A jutro z rana ruszam w rejs w koło zachodniopomorskiego
07-05-2016, 14:06
Wymieniłem tarcze i klocki z przodu na Textar ... Miały być ATE, ale dowiedziałem się że Textar idzie teraz na pierwszy montaż do nowych BMW... oraz że Textar robi tarcze i klocki dla ATE
Przy okazji czasami a dziś juz całkowicie brakowało doładowania od samego początku po zapaleniu silnika oraz świcące ESP, okazało się że 2 przewody idące do czujnika G71/G72 były naderwane a 1 przerwany i trzymał się tylko na izolacji... także zrobione i doładowanie wróciło
11-05-2016, 20:54
Wymieniłem olej zalałem Motull 5W40 do tego była płukanka LIQUI MOLY plus nowe filtry KNECHT,wczoraj odebrałem autko od magików od klimatyzacji.
15-05-2016, 19:39
Wymieniłem żarówkę lewego stopu choć świeciła ale była jakaś dziwna.Na liczniku był wciąż błąd żarówki. Po wymianie już jest OK.
Padnięta była też prawa przednia mijania. O przedniej dowiedziałem się dopiero z VCDSa. Dolałem płynu spryskiwaczy.
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
29-05-2016, 10:46
29-05-2016, 13:42
Po prostu filtr z węglem aktywnym
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|